hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز > گازرسانی به 16 روستای باقی مانده در طالقان با اعتبای بالغ بر 220 میلیارد تومان

غفاریان خبر داد؛

گازرسانی به 16 روستای باقی مانده در طالقان با اعتبای بالغ بر 220 میلیارد تومان

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: برای اجرای پروژه گازرسانی به 16 روستای باقی مانده در طالقان 83 کیلومتر شبکه خط تغذیه و توزیع و 220 میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش رویداد ایران، سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت در مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی به 16 روستای باقی مانده در طالقان که در هفته دولت 1402 در روستای شهراسر شهرستان طالقان با حضور سیدامیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و احمد افضلی معاون عمرانی استاندار البرز به بهره برداری رسید، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه حدود 220 میلیارد تومان هزینه شده و حدود 83 کیلومتر شبکه خط تغذیه و توزیع اجرا شده است.

 

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز خاطر نشان کرد: با اجرای گازرسانی به این روستاها مرحله علمک گذاری نیز اجرا و انشعاب ها واگذار می شود و مشترکانی که شرایط قانونی را داشته باشند به سرعت می توانند از نعمت گاز برخوردار شوند.

 در ادامه سیدامیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور بیان کرد: امروز ۱۶ روستا در طالقان از نعمت گاز برخوردار شدند و این نشان از توجه دولت سیزدهم به روستاها و مناطق محروم است

وی ادامه داد: برای تقویت اقتصاد روستاها دولت با تمام توان به دنبال گسترش خدمات زیرساختی در روستاها است.

این مسئول اضافه کرد: عدم توجه به اقتصاد روستایی در دهه‌های قبل منجر به مهاجرت روستانشینان به شهرها شده بوده که خوشبختانه با تغییر نگرش و اجرای سیاست‌های اثرگذار به دنبال تغییر شرایط و مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها هستیم.

مدنی ابراز کرد: همزمان با هفته دولت۱۰ هزار ۸۶۰ پروژه  روستایی به بهره برداری می‌رسد که با این اقدام  ۱۳ هزار و ۳۰۰ روستا از امکانات و خدمات مختلف بهره مند می‌شوند.

 او  توضیح داد: سرمایه گذاری انجام شده برای افتتاح این پروژه‌ها حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلفی مثل آب، راه، مسکن محرومین، آبخیزداری،گازرسانی و ... است، گفت: به عنوان مثال با افتتاح پروژه های گازرسانی در شهرستان طالقان به حدود هفت هزار نفر از روستاییان این شهرستان خدمات ارائه شده است.

این مسئول تاکید کرد: امیدواریم تا پایان دولت همه روستاهای کشور از نعمت گاز برخوردار شوند و با همت وزارت نفت این هدف شدنی است.

در ادامه این مراسم احمد افضلی معاون عمرانی استاندار البرز اظهار کرد: در کنار پروژه گازرسانی شاهد جاده‌سازی در مسیر برخی از  روستاهای این شهرستان از جمله بین آزادبر و کهنه ده به گراب و گته ده بودیم‌.

وی توضیح داد: خوشبختانه شاهد خدمات مناسبی در البرز هستیم که منجر به تقویت زیرساخت‌های این استان در حوزه‌های مختلف شده است..

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد