hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > در مورد فرزند من سوال می‌کنید، چه ربطی به من دارد؟! خودش یک کاری کرده و به او خیانت کردند/ من نماینده مردمم نه شما/مطالب توئیتر برای گمراه کردن است اما مطب خوب هم دارد مثل مطالب ما!

در مورد فرزند من سوال می‌کنید، چه ربطی به من دارد؟! خودش یک کاری کرده و به او خیانت کردند/ من نماینده مردمم نه شما/مطالب توئیتر برای گمراه کردن است اما مطب خوب هم دارد مثل مطالب ما!

مصطفی میرسلیم گفت: در مورد فرزند من سوال می‌کنید، اینها چه ربطی به من دارد؟ او یک شخصیت مستقل برای خودش دارد و یک کاری کرده، سرش کلاه گذاشتند، به او خیانت کردند ... خودش می‌داند ... چرا شما شلوغ می‌کنید؟

خبرآنلاین با مصطفی میرسلیم گفت‌وگو کرده است. 

به گزارش خبرآنلاین، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

 

  •  به ما گفتند که چرا مثلا فلان کفش را داری می‌پوشی؟ من خب دیدم حرف درستی است. خب حالا من بیایم اصرار کنم که آقا! من این را نخریدم و به من هدیه دادند؟ این چه حرف‌هایی است. خب راست می‌گویند دیگر؛ یک نماینده مجلسی که مشهور هم هست، چرا با کفشی که غیرمتعارف است قدم بزنم.
  • انتقادات به کفش من برای آبروریزی انجام شده بود.
  • آقاجان! سوالات شما باید راجع به خودِ من باشد. در مورد فرزند من سوال می‌کنید، اینها چه ربطی به من دارد؟ او یک شخصیت مستقل برای خودش دارد و یک کاری کرده، سرش کلاه گذاشتند، به او خیانت کردند ... خودش می‌داند ... چرا شما شلوغ می‌کنید؟
  • من خواستار اعدام سریع نیستم. من خواستاررسیدگی سریع هستم. رسیدگی سریع یعنی چه؟ یعنی یک فردی علنا و جاهلا دارد در خیابان آدم‌کشی می‌کند و دارد چاقوکشی می‌کند. این را شما معطل نگه ندارید.
  • چه اشکالی دارد من از توئیتر استفاده کنم. شما یک راهی می خواهید خودتان داشته باشید که کلام حق خودتان را به گوش مردم برسانید. مطالب توئیتر برای گمراه کردن است اما مطلب خوب هم دارد مثل مطالب ما! هدفم از حضور در توئیتر نجات دادن گمراهان است. به توئیتر می روند تا به مخالفانم بگویم شما اغوا شده اید.
  • استفاده از فیلترشکن برای کار درست اشکالی ندارد.
  • اصلا کسی نمی تواند با گشت مخالف باشد. شما وقتی به نیروی انتظامی بگویید که برو وظیفه‌ات را انجام بده، یک ابزارهایی در اختیارش هست. یک جا می بیند که با تذکر دادن کار کفایت می‌کند. یک جا می‌بینند که نه، اصلا این با تذکر کارش حل نمی شود که. پس به او دستبند می‌زنند. یک جای دیگر می‌بینند که نه، اصلا مردم را دارد اذیت می‌کند. بنابراین با باطوم سراغ او می‌رود.
  • من نماینده منتخب مردم هستم و حق دارم. شما که هیچ گونه نمایندگی ندارید، حق ندارید بگویید مردم. من به استناد اینکه خودم نماینده مردم هستم، از طرف مردم می توانم حرف بزنم. ممکن هم هست آن کسی که می‌گویم موردنظر مردم نباشد، خب دفعه دیگر رای نمی‌دهند ولی شما کاره‌ای نیستید.
  • با سیاست‌هایی که الان دارد انجام می‌گیرد؛ سخت است که گرانی مهار شود. شعار جوان‌گرایی یک شعار خوبی است ولی نه برای اینکه ما شرایط بحران را حل کنیم.

 

منبع: etemadonline-630088

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد