hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > کسب رتبه برتر شرکت آب منطقه ای گلستان در بخش جذب منابع از سطوح ملی از ردیف های غیر استانی در جشنواره شهید رجایی

در ارزیابی شاخص های جشنواره شهید رجایی

کسب رتبه برتر شرکت آب منطقه ای گلستان در بخش جذب منابع از سطوح ملی از ردیف های غیر استانی در جشنواره شهید رجایی

شرکت آب منطقه ای استان گلستان در بین ۵۷ دستگاه اجرایی استان ، با کسب بالاترین امتیازها در ارزیابی شاخص های جشنواره شهید رجایی ، موفق به کسب رتبه برتر در زمینه جذب منابع از سطوح ملی از ردیف های غیر استانی در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲شد.

در این مراسم که در محل سالن شهید رجایی استانداری گلستان برگزار شد ، از دکتر ایرج حیدریان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای، با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره توسط دکتر زنگانه، استاندار گلستان و‌ رییس ستاد جشنواره شهید رجایی استان تجلیل بعمل آمد.

دکتر علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی در استان گلستان اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای مرور عملکرد و تقدیر از اقدامات برتر و بررسی چالش‌ها و مشکلات است.

وی ادامه داد: دشمن امید و ایمان را مورد هدف قرار داده و جنگ پیچیده را به راه انداخته و بهترین راه برای خنثی کردن توطئه دشمنان، خدمت به مردم و تلاش برای ارائه خدمات صادقانه و خالصانه است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد