hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > میزبان شایسته ای در تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان هستیم

میزبان شایسته ای در تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان هستیم

تبریز - معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری مرحله چهارم تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان گفت: ایران میزبانی شایسته ای از تیم‌ های خارجی حاضر در تور داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم کاظمی پور شامگاه چهارشنبه در مراسم اهدای جوایز مرحله چهارم سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان افزود: باعث افتخار است که میهن اسلامی مان ایران میزبان تعداد زیادی از کشورهای حاضر در مسابقات تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان است.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، سابقه برگزاری این تور با توجه به رویکردی که به این رشته وجود دارد بسیار طولانی است و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

کاظمی پور اذعان داشت: قطعاً با حضور ورزشکاران کشورمان در چنین مسابقاتی شاهد درخشش دختران و پسران در رقابت‌های آسیایی هانگژو خواهیم بود.

سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور ۱۵ تیم داخلی و خارجی از چهارم تا نهم شهریور ماه در سه استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و اردبیل در حال برگزاری است.

در مرحله اول لوکاس کاریستنسن از تیم تایلند مقام اول، جاری اشتراوش از تیم هلند مقام دوم و بولگلاس گیور گیوس از تیم ماتریکس ژاپن مقام سوم را کسب کردند.

در مرحله دوم لوکاس کارستنسن از تیم روژیا تایلند مقام اول، علی لبیب شتربان از تیم مس سونگون ایران مقام دوم و سیریرون ناچال از تیم تایلند مقام سوم را کسب کردند.

در مرحله سوم جامبال جامتس ساینبایار از تیم ترنگانیو کشور مالزی مقام اول، جرگیوس بوگلاس از تیم ماتریکس پاورتاگ کشور ژاپن مقام دوم و دانیل ماریوخین از تیم وینو اسکو کشور قزاقستان مقام سوم را کسب کردند.

در مرحله چهارم آناتولی بودیاک از تیم ترانگو مالزی مقام اول، دانیل ماروخین از تیم وینو قزاقستان مقام دوم و سعید صفرزاده از تیم تیام هتل چین مقام سوم را کسب کردند.

منبع: mehrnews-5875406

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد