hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > مسائل و موانع کاهش هدررفت آب و کاهش آب بدون درآمد در فارس بررسی شد

با حضور مدیر کل دفتر مدیریت مصرف شرکت آبفا کشور:

مسائل و موانع کاهش هدررفت آب و کاهش آب بدون درآمد در فارس بررسی شد

با حضور مدیرکل دفتر مدیریت مصرف، خدمات مشترکین و کاهش هدر رفت آب شرکت مهندسی آبفا کشور و معاونین شرکت آبفا استان فارس، موانع کاهش هدر رفت آب و کاهش آب بدون درآمد در شهرها و روستاهای استان فارس مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

علی سیدزاده مدیر کل دفتر مدیریت مصرف، خدمات مشترکین و کاهش هدر رفت شرکت آبفا کشور که به منظور بررسی مسائل و موانع کاهش هدررفت آب و آب بدون درآمد در شهرها و روستاهای استان فارس به این استان سفر کرده بود، در جلسه ای با وحید حق شناس معاون بهره برداری و توسعه آب، ابوالفضل پژوهش معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری، رضا اسدی معاون مشترکین و خدمات درآمد و جمعی از مدیران ستادی شرکت آبفا فارس، درخصوص موانع موجود در مسیر کاهش آب بدون درآمد و هدر رفت آب به بحث و تبادل نظر پرداخت.

سید زاده در این جلسه گفت: با توجه به شرایط اقلیمی گرم و خشک کشور و خشکسالی های سنواتی که متأثر از کمبود بارش باران طی سالهای متوالی می باشد، بسیاری از نقاط کشور با خشکسالی و تنش آبی دست در گریبان است که متأسفانه استان پهناور فارس نیز از این حیث مستثنی نمی باشد.

وی اضافه نمود: با عنایت به وضعیت خاص جوی و شرایط اقلیمی فارس جلوگیری از هدر رفت آب و کاهش آب بدون درآمد می بایست به عنوان یک راه حل برای مقابله با کم آبی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف، خدمات مشترکین و کاهش هدر رفت آب شرکت مهندسی آبفا کشور به تبیین راهکارهای اجرایی درخصوص کاهش آب بدون درآمد پرداخت و همچنین نقش و جایگاه مدیریت مصرف و روش های نگهداشت تاسیسات آب شرب را حائز اهمیت بسیار توصیف نمود.

وی در بخش پایانی بیانات خود اقدامات شرکت آبفا فارس در این خصوص را قابل قبول و شایسته تقدیر دانست.

در ادامه این جلسه هریک از معاونین حاضر در جلسه و مدیران ستادی شرکت آبفا فارس طی گزارشی اهم اقدامات انجام گرفته و موثر در کاهش هدررفت آب در حوزه ی خود را تشریح نمودند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد