hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تجلیل از مدیران برتر وفعال طرح مدارس فعال در هفته دولت

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد:

تجلیل از مدیران برتر وفعال طرح مدارس فعال در هفته دولت

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از تجلیل مدیران برتروفعال طرح مدارس همدل درهفته دولت خبرداد.

 عیسی بابایی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان  درآیین تجلیل از مدیران موفق و فعال طرح «مدارس همدل» گلستان گفت: طرح مدارس همدل با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خیر و احسان در مدارس، ارتقای کیفیت فعالیت‌های پرورشی و آموزشی مدارس و شناسایی و حمایت از دانش‌آموزان مستعد و علاقمند به تحصیل از سال گذشته در سطح استان آغاز شد.

 عیسی بابایی  با شاره به اینکه در حال حاضر ۱۷ هزار و ۶۰۰ دانش آموز و ۱۲۷۸ نفر دانشجو و طلبه تحت حمایت های امداد قرار دارند، ادامه داد: طرح مدارس همدل باهدف گسترش و تأمین عدالت آموزشی و تربیتی طراحی و اجراشده است.

وی ادامه داد: ، طی توافق صورت گرفته با اداره کل آموزش‌وپرورش و با همکاری مدیران مدارس، در سال اول طرح تعداد  ۲۰۰ نفر از مدیران مدارس همدل سطح استان با جذب  ۲۴۶  نفر دانش آموز تحت حمایت در مدارس خود ثبت نام کردند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان  با اشاره به اینکه به جهت تثبیت طرح فوق هر ساله همایش تجلیل از مدیران برتر و فعال در سطح استان برگزار می شود، گفت: تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان موردحمایت کمیته امداد از اهداف اصلی این طرح است.

بابایی با اشاره به اینکه برای مدیران این مدارس هم از منابعی که کمیته امداد تأمین کرده تسهیلات قرض‌الحسنه با سرانه ۱۵ میلیون تومان پرداخت شده است،.

وی تصریح کرد: به منظور تجهیز این ۸ مدرسه اقلامی شامل ، دستگاه کپی و پرینتر،آب سرد کن ،تخته هوشمند به ارزش ۱۷۲ میلیون تومان از محل منابع دفتر مرکزی کمیته امداد  درهفته دولت تحویل واز مدیران نیکوکار طرح مدارس همدل کمیته امدادگلستان  تجلیل بعمل آمد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد