بهرهبرداری و آغاز عملیات اجرایی 21 پروژه گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان
به گزارش رویداد ایران محمدرضا میرشکاری، مدیرعامل این شرکت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با اعلام این خبر، اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و در امتداد روند خدمترسانی با نگاه ویژه دولت سیزدهم به پروژههای گازرسانی در این استان، پروژههای گازرسانی به شهرهای علی اکبر، ادیمی، محمدآباد، زهک، شهر اسماعیل آباد و 127 روستای حومه و پروژه گازرسانی به طرح ملی مسکن زاهدان با هدف بهرهمندی بیش از 11 هزار خانوار شهری و روستایی از نعمت گازطبیعی، به بهرهبرداری میرسد.
میرشکاری در ادامه، اظهار کرد: با حمایتهای صورت گرفته از سوی شرکت ملی گاز ایران و همت کارکنان شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان و استانهای معین، طی برنامهریزی صورت گرفته عملیات اجرایی پروژههای گازرسانی به شهرهای سرجنگل، قصرقند، بنجار و جزینک در بخش شهری و گازرسانی به روستاهای واقع در بخش مرکزی سرجنگل، روستاهای شهرستانهای زابل و زهک و همچنین روستاهای شهرستان نیمروز در منطقه سیستان در بخش روستایی، با هدف بهره مندی بیش از 4 هزار و 400 خانوار شهری و 13هزار خانوار روستایی نیز آغاز میشود.
وی افزود: با توجه به نامگذاری سال 1402 تحت عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید»، گازرسانی به صنایع، و نیروگاهها اهمیتی بیش از پیش یافته و در این راستا، پروژه گازرسانی به نیروگاه چابهار و 3 مجتمع صنعتی در این ایام به بهرهبرداری میرسند.
میرشکاری در پایان، گفت: در بحث آغاز عملیات اجرایی نیز گازرسانی به شهرک صنعتی و کورههای آجرپزی شهر رامشار و 2 جایگاه CNG مجتمع خدمات رفاهی امام رضا (ع) و شهرداری زابل در منطقه سیستان و گازرسانی به CNGها و گلخانههای ایرانشهر آغاز میشود.
