hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > گروگانگیری 650 میلیونی در ویلای شمال

گروگانگیری 650 میلیونی در ویلای شمال

مردی شریکش را گروگان گرفته و برای آزاد او 650 میلیون تومان خواسته بود.

مرد جوان که به خاطر اختلاف  650 میلیون تومانی بر سر خرید ملک شریکش را گروگان گرفته بود در یک قرار ملاقات برنامه ریزی شده بازداشت شد.

به گزارش «ایران»، چند روز قبل مرد جوانی به پلیس رفت و از ناپدید شدن برادرش خبر داد: از دیروز تا به حال برادرم ناپدید شده و هر چه با او تماس می گیریم، تلفن را جواب نمی دهد.  با دوست و آشنا هم تماس گرفتیم اما کسی از او خبری نداشت. تا اینکه صبح امروز مردی با تلفن همراه پدرم تماس گرفت و مدعی شد برادرم نزد او است و برای آزادی او باید 650 میلیون تومان به حسابش واریز کنم. گرچه مرد جوان تهدید کرد که در این رابطه به پلیس حرفی نزنیم اما ترسیدیم که بعد از پرداخت پول بازهم برادرم آزاد نشود.

به دنبال شکایت مرد جوان به دستور بازپرس محمدرضا صاحب جمعی تحقیقات برای آزادی گروگان  آغاز شد. کارآگاهان اداره آگاهی ضمن آموزش‌های لازم به برادر گروگان  از او  خواستند با گروگانگیر قرار ملاقات بگذارد. بدین ترتیب  تیمی از کارآگاهان راهی محل قرار در شمال کشور شدند. با حضور گروگانگیر در محل قرار، مأموران او را بازداشت کرده و مرد جوان را که در ویلایی گروگان گرفته شده بود آزاد کردند.

متهم  در تحقیقات مدعی شد: من قصد ربودن این مرد را نداشتم. او با پای خودش به ویلای شمال آمد. ما باهم معامله ملکی انجام دادیم و او باید 650 میلیون تومان به من پرداخت می کرد اما از آنجایی که  این پول را پرداخت نکرد او را به ویلا دعوت کرده و اجازه ندادم خارج شود تا خانواده‌اش بدهی او را پرداخت کنند.

به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

 

منبع: etemadonline-629741

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد