hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > سهم تماشاگران پرسپولیس از ورزشگاه دیدار با فولاد مشخص شد

سهم تماشاگران پرسپولیس از ورزشگاه دیدار با فولاد مشخص شد

تنها ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان در اختیار هواداران تیم پرسپولیس قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا شعبانی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تیم فولاد خوزستان روز چهارشنبه برابر پرسپولیس به میدان می رود و با توجه به حق طبیعی و قانونی باشگاه تنها ۱۰ درصد به هواداران حریف اختصاص داده شده و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستیم که بیش از آن جایگاهی را در اختیار تیم حریف قرار دهیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر زیرساخت های بلیط فروشی آنلاین باشگاه فراهم است و تماشاگران فولادی می توانند با مراجعه به سایت رسمی باشگاه ۹۰ درصد ظرفیت ورزشگاه، بلیط خریداری کنند.

شعبانی با دعوت از کلیه هواداران و فوتبال دوستان خوزستانی برای تماشای این دیدار، اظهار داشت: علی رغم برخی درخواست ها، کلیه مسئولان باشگاه بر این قانون تاکید کردند و برای حفظ این اصل در دیدار برابر پرسپولیس اقدامات مهمی صورت پذیرفت. اکنون نوبت یار شماره ۱۲ فولاد است که به میدان بیاید و از تیم خودش حمایت کند. امیدواریم که با توجه به این شرایط، هواداران با تمام وجودشان به ورزشگاه بیایند و مانند گذشته از تیمشان حمایت کنند تا انشاالله نخستین پیروزی فولادمردان را در کنار هم شاهد باشیم.

منبع: mehrnews-5873711

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد