hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > تعداد تعطیلی ها در لیگ برتر ایران زیاد است

تعداد تعطیلی ها در لیگ برتر ایران زیاد است

تبریز - سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه تعداد تعطیلی ها در لیگ برتر ایران زیاد است، گفت: وقفه ها به نفع تیم ها نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، پاکو خمز شامگاه دوشنبه در نشست خبری بعد بازی تیم‌های تراکتور و مس رفسنجان، در خصوص عملکرد مهدی عبدی، افزود: مهدی عبدی وظیفه یک مهاجم را با گلزنی انجام داد و نظر خاصی در مورد وی ندارم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به اینکه در دقایقی از بازی استرس داشته یا خیر؟ عنوان کرد: برخلاف تصورات، من در بازی امروز استرس نداشتم و اگر روزی در من استرس ببینید یک ماشین کادو خواهم داد.

خمز در مورد استقبال کم هواداران از این بازی، اذعان داشت:: هواداران آزاد هستند، هر موقع که دوست دارند به ورزشگاه بیایند و هر نظری داشته باشند به بازیکنان و هر مورد دیگری ابراز کنند.

وی با بیان اینکه امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم، اظهار کرد: برنامه و هدف ما همین است تا روز به روز با تلاش بیشتر به تیم بهتری تبدیل شویم و اشتباهات هفته‌های گذشته را تکرار نکنیم.

خمز در مورد بازی مقابل تیم مس رفسنجان توضیح داد: بازی با تیم‌هایی همچون مس که دفاعی کار می‌کنند، کمی سخت است.

سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور یادآور شد: من معتقدم بازیکنان تلاششان را انجام داده و رفتار حرفه‌ای دارند چرا که بازیکنانم با تمام وجود بازی کرده و ارزش پیراهن تراکتور را می‌دانند.

وی با انتقاد از هو شدن بازیکنان تیم اش از سوی هواداران تیم افزود: حق هیچ کدام‌شان نیست چرا که با تمام وجود برای تیم خود جنگیدند.

خمز در خصوص تأثیر تعطیلی مسابقات روی روند تیم، اذعان داشت: من وقفه‌های بین مسابقات را دوست ندارم و با توجه به اینکه تعداد تعطیلی در لیگ ایران زیاد است و گاه برخی تیم‌ها حدود یک ماه بازی نمی‌کنند معتقد هستم وقفه‌ها به نفع تیم‌ها نیست.

تیم تراکتور از هفته سوم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم مس رفسنجان یک بر صفر پیروز میدان شد.

منبع: mehrnews-5873516

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد