امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت شهرک های صنعتی و اداره کل تعاون
به گزارش رویداد ایران "علیرضا راشکی " اظهار داشت:این تفاهم نامه در خصوص ارتقای ایمنی صنایع استان بود.
وی اظهار داشت: در این تفام نامه ، همکاری به منظور افزایش سطح ایمنی و بهداشت کار در شهرک ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه تحث پوشش و بهبود وضعیت حفاظت کار و سلامت شاغلین در واحد های مستقر از طریق شناسایی رابط و مسیول ایمنی واحد ها انجام می شود.
رییس هیات مدیره شرکت شهر کهای صنعتی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تشکیل کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار ، ایجاد مراکز خدمات مشاور ایمنی و بهداشت ، انجام تمهیدات لازم برای اشتغال فارغ التصیلان رشته های مرتبط با حوزه ایمنی در بخش خصوصی از دیگر موارد موردذ تفاهم بود.
راشکی اضافه کرد: آموزش کارگران ، کار فرمایان و پیمانکاران و همکاری در تدوین و اجرایی کردن ارزیابی ریسک از دیگر موضات مورد تفاهم محسوب می شود.
وی خاطر نشان کرد: علاوه بر موارد ذکر شده ، تهیه شناسنامه و ممیزی HSEE)) , واحد های صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان و نظارت بر ضوابط ایمنی واحد های در حال بهره برداری و ساخت و ساز واحد های مستقر با حفظ مسوولیت قانونی هر یک طرفین نیز مورد تفاهم قرار گرفت
