hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > به قیمت بلیت هواپیما و اتوبوس در ایام اربعین نظارت دقیق شود

به قیمت بلیت هواپیما و اتوبوس در ایام اربعین نظارت دقیق شود

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: تصمیمات لازم درباره تعیین قیمت بلیت هواپیما و اتوبوس برای زوار اربعین اتخاذ شده و به اجرای این تصمیات باید نظارت دقیق شود تا مشکلی برای زائران ایجاد نشود.

 

به گزارش شبکه شرق، بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره حضور مردم در پیاده روی اربعین گفت: تصمیمات لازم درباره تعیین قیمت بلیت هواپیما و اتوبوس برای زوار اربعین اتخاذ شده است و این تصمیات باید به درستی اجرا شود تا مشکلی برای زائران ایجاد نشود.

وی ادامه داد: همه مسئولان مربوطه باید اهتمام لازم را داشته باشند تا سوء استفاده کنندگان مجال سودجویی و فرصت طلبی در ایام اربعین نداشته باشند و تصمیم اتخاذ شده درباره هزینه حمل و نقل باید به طور دقیق در ایام اربعین اجرا شود.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: هیچگونه تعللی از سوی مسئولان مربوطه در اجرای تصمیمات گرفته شده درباره هزینه حمل و نقل زوار اربعین پذیرفته نیست و همه باید به طور جد مراقبت‌های لازم را در این حوزه داشته باشند.

محبی نجم آبادی خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربعین همایش بزرگ امت اسلام و یک رستاخیز بزرگ مردمی است که ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی در آن وجود دارد.

 

منبع: sharghdaily-894195

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد