hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > دریاچه نمک قم دوبار لرزید

دریاچه نمک قم دوبار لرزید

در ساعات ۲۱:۴۰ و ٢٢:٣٠ امروز جمعه، ۳ شهریور، زمین‌لرزه‌هایی به بزرگی ۴.۱ و ۴ ریشتر، عمق ۱۰ کیلومتری زمین، حوالی دریاچه نمک در استان قم را به لرزه درآورد.

فرارو- ساعت ۲۱:۴۰ امروز جمعه ۳ شهریور، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر، عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی دریاچه نمک در قم را به لرزه درآورد. همچنین ساعت ۲۲:۳۰ مجددا زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴ ریشتر حوالی دریاچه نمک در قم را به لرزه درآورد.

موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان و مشخصات زلزله اول را، جمعه، ۳ شهریور ۱۴۰۲ در ساعت ۲۱:۴۰:۳۵ به بزرگی ۴.۱ ریشتر، در موقعیت ۳۴.۵۵ شمالی و ۵۲.۴۵ شرقی و عمق آن را ۱۰ کیلومتری زمین، در استان قم، به فاصله ۵۴ کیلومتری دریاچه نمک قم، ۷۵ کیلومتری گرمسار و ۷۸ کیلومتری آرادان اعلام کرده کرده است.

این مرکز همچنین، زمان وقوع و مشخصات زلزله دوم را، جمعه، ۳ شهریور ۱۴۰۲ در ساعت ۲۲:۳۰:۳۰ و بزرگی آن را ۴.۰ ریشتر و موقعیت آن را ۳۴.۵۸ شمالی و ۵۲.۴۱ شرقی و در عمق۱۰ کیلومتری زمین در استان قم و به فاصله ۵۱ کیلومتری دریاچه نمک قم، ۷۱ کیلومتری گرمسار و ۷۵ کیلومتری آرادان درج کرده است.

/دریاچه نمک قم دوبار لرزید/

هنوز اطلاعاتی از میزان خسارات احتمالی این حادثه در دست نیست، به محض دریافت گزارش‌های اولیه ارزیابان، اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

منبع: fararu-660615

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد