hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > هدفمان قهرمانی در خاک ایران است/ دست تماشاگران را می‌بوسم

هدفمان قهرمانی در خاک ایران است/ دست تماشاگران را می‌بوسم

ارومیه- سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ژاپن تیم باکیفیتی است اما هدف ما قهرمانی در خاک ایران است و برای آن تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران در دیدار نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا با نتیجه سه بر صفر چین را شکست داد و به فینال رسید.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران جمعه شب در مورد ین بازی گفت: بازی خیلی سختی بود و تیم‌ها مرحله سختی را پشت سر گذاشتند. ایران و ژاپن هر دو با یک ست باخته به فینال رسیدند. امشب بازی خوبی داشتیم و چین هم تمام فشارش را آورد. ما کارمان را انجام دادیم و به موفقیت رسیدیم.

وی در مورد رویارویی با ژاپن در فینال این رقابت‌ها گفت: ژاپن تیمی باکیفیت است و سوم لیگ ملت‌ها شد. ژاپن در لیگ ملت‌ها فقط از ایران جلو نیفتاد بلکه از برزیل، فرانسه، ایتالیا و آرژانتین هم پیشی گرفت. بنابراین تیم قدرتمندی است اما ما یک هدف داریم و آن قهرمانی در خاک کشورمان است.

عطایی در واکنش به صحبت‌های فیلیپ بلین، سرمربی ژاپن که گفته بود چنین جو و سرو صدایی در ورزشگاه خیلی قشنگ نیست، بیان کرد: از تماشاگران کشورم و شهر ارومیه تشکر می‌کنم که به خوبی تیم را پشتیبانی کردند. در ایران قسمت بزرگی از موفقیت‌مان را مدیون تماشاگران هستیم. دستشان را می‌بوسیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

منبع: mehrnews-5870579

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد