hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > افزایش ۲۶ درصدی حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی/ معلمی نداریم زیر ۱۰ میلیون تومان حقوق بگیرد

افزایش ۲۶ درصدی حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی/ معلمی نداریم زیر ۱۰ میلیون تومان حقوق بگیرد

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، گفت: با اجرای رتبه‌بندی معلمان میانگین حقوق معلم ها ۲۶ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش شبکه شرق، وزیر آموزش و پرورش گفت: با افتخار اعلام می‌کنم معلمی در کشور نداریم که زیر ۱۰ میلیون تومان حقوق بگیرد.

رضا مرادصحرایی امروز (سوم شهریور) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه، با اشاره به قدرت ایران اسلامی در دنیا، اظهار کرد: عضویت جمهوری اسلامی ایران در شانگهای و بریکس نشان از اعتبار ایران اسلامی در جامعه بین‌المللی دارد.

صحرایی در ادامه با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، گفت: با اجرای رتبه‌بندی معلمان میانگین حقوق معلم ها ۲۶ درصد افزایش پیدا کرده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تا سال گذشته ۲۴۰ هزار معلم کشور کف حقوق را دریافت می کردند، گفت: امروز با افتخار اعلام می‌کنم حتی یک معلم هم کف حقوق را در یافت نمی‌کند و معلمی نداریم که زیر ۱۰ میلیون تومان حقوق بگیرد.

وی اشاره‌ای هم به در دست اصلاح بودن رتبه بندی معلم ها داشت و گفت: آیین‌نامه اصلاحی رتبه‌بندی با همکاری معلمان در دست تدوین است.

وی در ادامه با بیان اینکه غول کنکور نظام تعلیم و تربیت را به سمت نابودی می‌برد، گفت: قریب ۷۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی مافیای کنکور است که رفته رفته با حذف  کنکور در پی حذف آن هستیم.

وی تاکید کرد: در تلاشیم تا با حذف کنکور  شرایط را برای رقابت دانش‌آموزان مناطق محروم برای قبولی در دانشگاه‌ها فراهم کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مراکز تربیت معلم  در حال احیا هستند، گفت: در تلاشیم به جایی برسیم که سالیانه ۴۰ هزار دانشجو معلم وارد مراکز تربیت معلم شوند.

وی اضافه کرد: در هفته دولت ۲۰۰۰ پروژه شامل ۱۰ هزار کلاس درس در کشور افتتاح می‌شود.

صحرایی در ادامه با بیان اینکه سندتحول بنیادین باید مبنای کار آموزش و پرورش در کشور باشد، گفت: این سند مبتنی بر قرآن ومبانی اسلام بوده و با اجرای آن شاهد شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان خواهیم بود.

 

منبع: sharghdaily-894130

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد