hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > گلستان جزء ۳ استانی است که در شاخص‌های کشاورزی، خدمات و صنعت رشد مثبت داشته است

گلستان جزء ۳ استانی است که در شاخص‌های کشاورزی، خدمات و صنعت رشد مثبت داشته است

استاندار گلستان گفت: گلستان جزو سه استان کشور بوده که طی دو سال اخیر در بخش کشاورزی، خدمات و صنعت رشد مثبتی را تجربه کرده است.

علی‌محمد زنگانه در نشست خبری با خبرنگاران در قرارگاه خبری شهید همدانی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد:گلستان استان برتر در ارتقاء بهره‌وری نیروی کار کشور است که بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده برای رشد اقتصادی در کشور استان گلستان جزء ۳ استانی است که در شاخص‌های کشاورزی، خدمات و صنعت رشد مثبت داشته است.

وی اظهار کرد: امروز بسیاری از مقوله ها که به عنوان راهبرد اعلام کردیم به منصه ظهور رسیده است و گلستان از نظر حکمرانی خوب، استانی پیشرو محسوب می شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه در آستانه سفر رئیس جمهور به گلستان قرار داریم، افزود: هفته دولت فرصت خوبی برای اطلاع رسانی پروژه ها و دستاوردها است و این پروژه ها در سفر رییس جمهور به صورت متمرکز افتتاح خواهد شد.

وی گفت: گلستان جزو سه استان کشور بوده که طی دو سال اخیر در بخش کشاورزی، خدمات و صنعت رشد مثبتی را تجربه کرده است.

وی اضافه کرد: در بخش صنعتی شاهد رشد ۷.۹ درصدی بوده ایم که از این نظر پنجمین استان کشور محسوب می شویم.

زنگانه بیان کرد: در ابتدای دولت، میانگین درآمد سرانه گلستان ۴۷.۴ درصد از میانگین درآمد سرانه کشوری بود که اکنون به بالای ۵۰ درصد رسیده است.


حضور ۶۰ مدیر در قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت استان گلستان

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان گفت : 12 فرماندار و 60 نفر مدیر در قرارگاه و 35 خبرنگار و صداسیما و مخصوصا پخش زنده از شبکه 3 و کانال ها و گروه های خبری تا پای کار آمدند تا به تشریح خدمات دولت پرداختند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان از تلاش بی‌وقفه خبرنگاران در انعکاس خدمات دولت سیزدهم قدردانی کرد و گفت: تلاش رسانه‌های گلستان در انعکاس اقدامات دولت سیزدهم قابل تحسین است.

 علی متکی امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی با اشاره به اینکه ۶۰ مدیر استانی در قرارگاه خبری شهید همدانی حضور یافتند و اقدامات مهم دولت را تشریح کردند، افزود: ۳۵ خبرنگار نسبت به پوشش خبری این برنامه اقدام کردند که قابل تقدیر است.

  

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد