hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > لایروبی کانال آشوراده در سفر دور رییس جمهور مورد بهره‌برداری خواهد شد

لایروبی کانال آشوراده در سفر دور رییس جمهور مورد بهره‌برداری خواهد شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان لایروبی خلیج گرگان را اقدامی موثر برای حفظ محیط زیست منطقه دانست و گفت: لایروبی کانال آشوراده در سفر دور رییس جمهور مورد بهره‌برداری خواهد شد.

 محمدرضا کنعانی در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت استانداری گلستان، افزود: لایروبی خلیج گرگان یک اقدام اضطراری به شمار می‌رود تا مداخلات بعدی انجام شود که یکی از مراحل بعدی این اقدامات، پمپاژ آب دریای خزر به خلیج گرگان است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان بیان کرد: دولت توجه جدی و ویژه‌ای به احیای خلیج گرگان دارد که در این راستا ۶۰ هزار میلیارد ریال در قابل پروژه‌های گوناگون در سفر دوم رییس جمهور آماده دریافت مصوبه است.منعی برای اجرای پروژه طبیعت‌گردی آشوراده وجود ندارد.

وی اظهار کرد: در راستای این طرح و ضرورت حفظ بافت طبیعی این جزیره، اقامت شبانه طرح گردشگری آشوراده به بافت روستا منتقل شد.

وی بیان کرد: طرح گردشگری آشوراده در وسعت ۲۲ هکتار اجرا می شود و تاکنون نیز ۶ مجوز بوم‌گردی برای متقاضیان صادر شده است.

کنعانی خاطر نشان کرد: هیچ پروژه‌ای در استان معطل نظر محیط زیست نیست .

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان همچنین لایروبی خلیج گرگان را اقدامی موثر برای حفظ محیط زیست منطقه دانست و گفت: لایروبی کانال آشوراده در سفر دور رییس جمهور مورد بهره‌برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت تصویب این اعتبار ، ۱۵ اقدام مداخله ای برای احیای خلیج گرگان سرعت بیشتری خواهد گرفت و تا حداکثر یک سال به پایان خواهد رسید.


 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد