hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۳ پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گلستان

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۳ پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گلستان

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: ۲۳ طرح عمرانی با بیش از ۶۸ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت امسال افتتاح می شود.

رضا شهمرادی در قرارگاه شهید همدانی از آغاز عملیات ۲۳ پروژه در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

وی از رشد ۵۶۷ درصدی تملک دارایی شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم ۳۷ میلیارد تومان منابع ملی با رشد ۶.۴ برابری جذب شد.

وی تاکید کرد: وظیفه اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی احرای طرح های عمرانی برای جذب سرمایه‌گذاران در راستای توسعه اقتصادی منطقه است.

شهمرادی در خصوص حمایت یارانه ای از صنایع کوچک گفت: طی ۲ سال اخیر ۴۸ میلیارد ریال برای حمایت از واحدهای صنعتی به ویژه در حوزه‌های شرکت در نمایشگاه‌ها و آموزش نیروی انسانی واحدهای صنعتی جذب شده که نسبت به مدت مشابه ۲ سال قبل از رشد ۲.۴ برابری برخوردار است.

وی جذب ۳۹۰ میلیارد ریال و رشد ۱۳۱ درصدی در حوزه کمک بلاعوض، جذب ۳۷۷ میلیارد ریال و رشد ۶.۱۴ برابری اعتبارات ملی و جذب ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال و رشد ۲۵۱ درصدی را از دیگر خدمات ودلات سیزدهم برای رونق شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان برشمرد.

شهمرادی همچنین به خلا ید ۴۸ هکتار زمین بالا استفاده در شهرک‌های صنعتی گلستان طی ۲ سال اخیر اشاره کرد و گفت: ۶۴۰ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و منطقه اقتصادی اترک در حال بهره‌برداری است.

وی افزود: به مناسبت گرامی داشت هفته دولت ساخت ۱۵ طرح عمرانی در شهرک ها صنعتی استان به اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریال آغازخواهد شد که ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی گنبدکاووس با ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار از جمله این طرح‌ها است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد