hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی "مدیریت یکپارچه منابع آب" برای مدیران و کارشناسان

لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی "مدیریت یکپارچه منابع آب" برای مدیران و کارشناسان

عضو هیات مشورتی استاندار گلستان در دیدار مدیر واحد آموزشی و پژوهشی پژوهشگاه وزارت نیرو در استان ، برگزاری دوره های آموزشی مدیریت یکپارچه منابع آب استان را برای مدیران و کارشناسان صنعت آب و برق استان برای نهادینه شدن این تفکر، ضروری دانست.  

سید محسن حسینی در این دیدار در خصوص مسائل مختلف مدیریت یکپارچه منابع آب اظهار کرد:  از مولفه های تلاش ما این است که فرهنگ مدیریت یکپارچه منابع آب و ساز و کارهای آن در مدیران و کارشناسان مجموعه وزارت نیرو و سایر مدیران استانی ارتقا یابد.

وی افزود: با توجه به اینکه گلستان ذاتا کم آب است و مسائل اقلیمی و پدیده های حدی دائما در استان گلستان تکرار می شود، نیازمند این هستیم گه مدیریت یکپارچه منابع آب را به صورت آموزشی مدون در اختیار مدیران و کارشناسان قرار دهیم تا به عنوان تفکری مترقی ملکه اذهان شود. 

مدیر واحد آموزشی و پژوهشی پژوهشگاه وزارت نیرو در استان در این دیدار اظهارکرد: از برنامه های این واحد پیگیری برگزاری دوره آموزشی در خصوص مدیریت یکپارچه منابع آب است و ساز و کارهای آن را فراهم خواهیم کرد.

مهندس ابوذر اورسجی بیان کرد: حمایت پژوهشگاه نیرو از شرکت های دانش بنیان مرتبط با آب و برق از دیگر موضوعات مهمی است که سازو کارهای آن در پژوهشگاه فراهم شده است و کارهای آن در حال پیگیری است و در تلاش هستیم از شرکت های دانش بنیانی که در بخش آب و برق فعالیت می کنند حمایت بیشتری توسط پژوهشگاه نیرو انجام شود و این شرکت ها می توانند به بهره وری ، صرفه جویی و مدیریت بهتر منابع انرژی و آب کمک کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد