hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > هدف حجاب‌استایل‌ها و بلاگرهای حجاب برداشتن چادر از سر زنان است؛ چادر شناسنامه زن ایرانی است

هدف حجاب‌استایل‌ها و بلاگرهای حجاب برداشتن چادر از سر زنان است؛ چادر شناسنامه زن ایرانی است

روزنامه جوان نوشت: برنامه بعدی حجاب استایل‌ها، اما برداشتن چادر از سر بانوان چادری و اقشار محجبه و جایگزینی آن با حجاب‌های دیگری همچون عباست. این در حالی است که چادر شناسنامه زن ایرانی است.

روزنامه جوان این بار به سراغ «حجاب‌استایل‌ها» رفته و آنان را به تلاش برای برداشتن چادر از سر زن ایرانی متهم کرده است. 

به گزارش جوان، انگار برنامه تغییر سبک زندگی زن ایرانی فقط برداشتن روسری از سر شل‌حجاب‌ها نیست، این بار قرار است چادر محجبه‌ها به عبا تبدیل شود! بازیگران اصلی این سناریو هم حجاب استایل‌ها و بلاگر‌های حجاب هستند؛ گروه‌هایی که چند سالی می‌شود تغییرات عمیقی در حوزه حجاب و کالای حجاب ایجاد کرده‌اند و با طرح شعار‌هایی همچون حجاب فشن یا استایل حرفه‌ای برای چادری‌ها، حجاب را آنچنان پر زرق و برق کرده‌اند که از فلسفه اصلی خودش فاصله‌ای معنادار گرفته‌است.

این روزنامه در ادامه مدعی شده است: برنامه بعدی حجاب استایل‌ها، اما برداشتن چادر از سر بانوان چادری و اقشار محجبه و جایگزینی آن با حجاب‌های دیگری همچون عباست و برای این کار برنامه‌ای بلند‌مدت دارند تا جایی که برخی از این کمپانی‌ها حتی برای اربعین برنامه دارند و به جای چادر، عبا‌های تولید خودشان را تبلیغ می‌کنند و با القای راحتی عبا در پیاده‌روی به دنبال آن هستند تا بانوان ایرانی را که قرار است در راهپیمایی اربعین شرکت کنند، چادر از سرشان بردارند. این در حالی است که چادر شناسنامه زن ایرانی است.

 

منبع: etemadonline-628795

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد