hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > پیست تیوپ سواری آبعلی امن نیست/چاره کار تعطیلی یا استانداردسازی

پیست تیوپ سواری آبعلی امن نیست/چاره کار تعطیلی یا استانداردسازی

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند با تاکید بر اینکه پیست تیوپ سواری آبعلی امن نیست گفت: چاره کار این پیست تعطیلی یا استانداردسازی است.

 سعید طاهری ظهر سه شنبه در چهارمین نشست شورای اداری دماوند که با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ میلیون تومان وجه نقد و غیر نقدی در شهرستان دماوند جمع آوری شد و وجوه و اجناس به مناطق سیل زده ارسال گردید و در این راستا از همه به خصوص امام جمعه، ستاد بحران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می‌کنیم.
طاهری با اشاره به عمل خداپسندانه و زیبای هرمدمندان خوشنویس دماوند گفت: دوستان خوشنویس و هنرمند به نفع سیل زدگان آثار هنری و خوشنویسی خود را فروختند و خیرین به قیمت ۲ برابر خریدند که مبالغ صرف مناطق سیل زده شد و از مردم و مسئولین شهرهای کیلان و ابسرد نیز تشکر می‌کنیم که همچنان در حال جمع آوری کمک هستند.
رئیس جمعیت هلال احمر دماوند با بیان اینکه در سیل سیستان هماهنگی و وحدت رویه بسیار خوبی میان همه مردم و مسئولین دیده شد افزود: با برنامه ریزی و مدیریت‌های صورت گرفته خدا را شکر سیستان برای امدادرسانی به ۵ قسمت تشکیل شد و تاکنون ۲۹۵ تیم عملیاتی هلال احمر در نقاط مختلف این استان حاضر و در حال امداد رسانی می‌باشند
وی در ادامه در خصوص بحث ایمنی پیست آبعلی اظهار داشت: روزانه تعداد زیادی از افراد از اقصی نقاط کشور به این پیست مراجعه می‌کنند و باید اعلام کنیم که این پیست امن نیست و همیشه تعداد زیادی از مصدومان را داشته است.
رئیس جمعیت هلال احمر دماوند با تاکید بر اینکه پیست تیوپ سواری آبعلی امن نیست گفت: چاره کار این پیست تعطیلی یا استانداردسازی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد