hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قم میزبان جشنواره فیلم فجر می شود

قم میزبان جشنواره فیلم فجر می شود

1398/11/10 , 07:51

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: استان قم مانند سال های گذشته میزبان فیلم های فجر در سینما تربیت و سینما ونوس خواهد شد.

کاظم رضوانی در گفت وگو با خبرنگار رویداد ایران از برگزاری جشنواره فیلم فجر در قم خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره از هفته آینده در قم استارت خواهد خورد.

وی با اشاره به سینماهایی که فیلم های منتخب جشنواره فجر در قم اکران می شود، بیان کرد: سینما ونوس و سینما تربیت در قم کاندیدای اکران این فیلم ها هستند.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ادامه داد: بنا به درخواست امام جمعه منطقه پردیسان پی گیر هستیم که فیلم های این جشنواره در سینمای کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان نیز اکران شود.

وی تصریح کرد: در صورت به نتیجه رسیدن پی گیری ها برای اکران فیلم های این جشنواره در منطقه پردیسان، برای نخستین بار شاهد این رویداد در پردیسان هستیم.

رضوانی اضافه کرد: براساس توافقنامه مقرر شده در همه استان ها فیلم های رده« الف، ب، ج و د» اکران شود و در هر استان به جز فیلم های بخش شاپرک 12 تا 18 فیلم اختصاص یابد.

وی با اشاره به شمار فیلم هایی که از جشنواره فجر در سال گذشته به قم اختصاص یافته بود، عنوان کرد: سال گذشته در استان قم با فیلم های بخش شاپرک 22 فیلم در سینما ونوس و سینما تربیت اکران شد که امسال نیز وعده داده شده بیش از 15 فیلم به قم اختصاص یابد.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اضافه کرد: جشنواره فجر امسال نیز در بخش های مختلف شاپرک، مستند و فیلم کوتاه برگزار می شود  که سعی داریم ظرفیت های استان قم را در بخش های مختلف فعال کنیم.

وی با اشاره به قیمت بلیط های این جشنواره خاطرنشان کرد: شنیده ها حاکی است که بلیط های این جشنواره به مبلغ 150هزار ریال به فروش می رسد و مقرر شده است درآمد حاصل از فروش بلیط در جشنواره فیلم فجر پس از کسر هزینه های صورت گرفته برای ساخت تولیدات استان در کنگره 6 هزار شهید هزینه شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد