hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > هر بازی فینال است/ مفتخور فوتبالیست نیست در کانادا و آمریکا است!

هر بازی فینال است/ مفتخور فوتبالیست نیست در کانادا و آمریکا است!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسی حق ندارد به فوتبالیست مفتحور بگوید.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان گفت: بازی حساسی است اما همه بازی‌ها برای ما مثل فینال هستند. بازی فردا هیچ فرقی با فینال حذفی یا بازی آخر لیگ برتر ندارد. امسال سال سختی است و باید سعی کنیم امتیازها را جمع کنیم. برای قهرمان شدن باید انگیزه خوبی داشته باشیم. بازیکنان با همه مشکلاتی که دارند خوب تمرین می‌کنند و تمرکز خوبی دارند و انگیزه‌شان فراتر از چیزی است که تصور می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ذوب‌آهن هفته قبل نشان داد تیم با کیفیتی است و بازیکنان جوان خوبی خصوصا در حمله دارد. فردا روز سختی برای ماست. از آن طرف نبود هوادار می‌تواند مزید بر علت باشد. نبودن آنها به ضرر ماست. چه موقع می‌خواهند به زمین بیایند خبر نداریم. نقطه ضعف بزرگی برای فوتبال ما و برای کسانی است که باعث و بانی این اتفاق شده‌اند. زیرساخت را نتوانسته‌اند بعد از سال‌ها برای هواداران به وجود بیاورند. فقط اسم مدیریت داشته‌اند وگرنه کاری برای فوتبال و ورزش نکرده‌اند. امیدوارم بازی خوبی باشد و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم. همیشه به بازیکنان گفته‌ام بازی پیش رو بازی حساسی است. مطمئنم بازی جذابی برای هر دو تیم می‌تواند باشد.

گل محمدی در واکنش به رسیدن به رکورد صد برد با پرسپولیس تصریح کرد: به خدا چیزهایی که می‌گوئید را اولین بار است می‌شنوم. اصلا به این که چه رکوردی می‌زنیم و چه رکوردی ثبت می‌شود فکر نمی‌کنیم. باید متمرکز برای برد در بازی فردا باشیم. نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و قابل پیش‌بینی نیست. یک چیزی را خیلی مطمئنم، بازیکنان ما با انگیزه بالا وارد زمین خواهند شد.

او درباره جدایی مهدی عبدی گفت: درباره بازیکنان جدا شده صحبتی ندارم اما یاسین سلمانی در این چند بازی نشان داد کیفیت و انگیزه بالایی دارد ولی کار زیادی دارد و باید سرسختی بیشتری در بازی داشته باشد و بتواند کیفیتی که دارد، نشان دهد. ما این فضا را برای او مهیا خواهیم کرد و ما این فضا را با تمرینات برای او در نظر خواهیم گرفت. خودش هم باید اراده داشته باشد که به سطح اول فوتبال ایران برسد.

گل محمدی درباره خرید سلمانی یادآور شد: بازیکنی را اضافه خواهیم کرد که بدانیم به تیم کمک می‌کند. اینکه از سر ناچاری مهاجم خارجی بخریم، تجربه خوبی برای ما نبوده و باید بازیکنی بخریم که بار از روی دوش تیم بردارد. ما همچنان دنبال این هستیم اگر بتوانیم مهاجم خارجی بخریم.

سرمربی پرسپولیس از عدم جذب گلر خارجی خبر داد و گفت: فعلا منتفی است. نگران جانشین برای بیرانوند هستیم اما دو جوان خوب ولی بی تجربه داریم.

منبع: mehrnews-5869001

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد