hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > دستگیری عامل ناامنی در مهرآباد

دستگیری عامل ناامنی در مهرآباد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل ناامنی که پس از آسیب رساندن به یکی از شهروندان و تخریب خودرو با استفاده از سلاح سرد قدرت نمایی می‌کرد و نظم عمومی را برهم زده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: خبری مبنی بر درگیری در محله مهرآباد تهران و تخریب اموال شهروندان دریافت شد و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، این فرد با استفاده از سلاح سرد با آسیب رساندن به یکی از شهروندان قدرت نمایی کرده است.

وی با بیان اینکه این فرد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده است، افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۱۹ مهرآباد این پلیس سریعاً به محل اعزام و متهم را که از اراذل و اوباش سابقه دار بوده و قصد حمله به مأموران با سلاح سرد را نیز داشت در محل زمینگیر و دستگیر کردند.

این متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان اعتراف و به همراه سلاح سرد شده به مقر پلیس انتقال یافت.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم امنیت به جد برخورد می‌شود، خاطر نشان کرد: دستگیری سایر مرتبطین به پرونده و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

منبع: mehrnews-5868765

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد