hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > راه «رئیس» و تیم ملی بسکتبال از هم جدا شد

راه «رئیس» و تیم ملی بسکتبال از هم جدا شد

رئیس فدراسیون بسکتبال اگرچه تیم ملی را در آخرین اردوی برون و دیدارهای برگزار شده در آن همراهی کرد اما این تیم را در سفر به محل برگزاری جام جهانی همراهی نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تورنمنت پیک آخرین برنامه تدارکاتی بود که برای تیم ملی بسکتبال پیش از حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ پیش بینی شده بود. برای حضور در این تورنمنت، هاکان دمیر، دستیاران و شاگردانش در تیم ملی بسکتبال هفته گذشته عازم چین شدند تا دو دیدار برابر سودان و ونزوئلا برگزار کنند.

جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال نیز در این سفر، مربیان و بازیکنان تیم ملی را همراهی کرد.

پس از پایان کار تیم ملی بسکتبال در تورنمنت پیک، این تیم عازم جاکارتا محل برگزاری دیدارهایش در گروه G جام جهانی شد تا از امروز (چهارشنبه) تمریناتش را در این شهر پیگیری کند اما جواد داوری در این سفر ملی‌پوشان را همراهی نکرد.

حضور در اجلاس سالانه فدراسیون جهانی بسکتبال به میزبانی مانیل، در برنامه داوری بود. به همین منظور وی از چین به فیلیپین که یکی از سه میزبان جام جهانی است، سفر کرد. قرار است داوری روز پنجشنبه پس از اتمام برنامه‌اش در مانیل راهی جاکارتا شود تا در جریان برگزاری جام جهانی کنار تیم ملی باشد.

جام جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال از روز جمعه سوم شهریور با حضور ۳۲ تیم به صورت همزمان در سه کشور اندونزی، فیلیپین و ژاپن آغاز می شود. نخستین دیدار تیم ملی بسکتبال ایران در این جام، روز شنبه و برابر برزیل برگزار می شود.

منبع: mehrnews-5868531

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد