hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > روحانی: زندگی مردم در این ۲ سال سخت شد

روحانی: زندگی مردم در این ۲ سال سخت شد

رئیس جمهور با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل شدیدترین تحریم ها و فشارهای اقتصادی طی ۲ سال اخیر گفت: زندگی مردم در این ۲ سال سخت شده و شرایطی ایجاد شد که غیرقابل پیش بینی بود‌.

حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های صنعت آب و برق در شهرستان پاکدشت با اشاره به سبقه انقلابی بودن مردم جنوب شرق استان تهران اظهار داشت: روزهایی که روزهای غربت انقلاب اسلامی بود مردم این منطقه در 15 خرداد 42 اقدامی فراموش نشدنی انجام دادند.

وی ادامه داد: این وظیفه ماست که نسبت به مردم عزیزمان که همواره در کنار انقلاب و منافع ملی بودند و همیشه در روزهایی که دشمن چشم طمع به ملت و منافع کشور داشت یکپارچه به صحنه آمده و فریاد ایستادگی و مقاومت سر برآوردند خدمات ارائه کرد.

رئیس جمهور سپس با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل شدیدترین تحریم ها و فشارهای اقتصادی طی 2 سال اخیر افزود: زندگی مردم در این 2 سال سخت شده و شرایطی ایجاد شد که غیرقابل پیش بینی بوده  و تمام عقلای دنیا و مسئولان کمتر فکر می کردند دولتی که ادعای تمدن و دموکراسی می کنند بخواهد یک پیمان و معاهده و توافق را زیر پا بگذارد‌.

روحانی تصریح کرد: ظالم و ستم نسبت به 83 میلیون جمعیت ظلمی بی‌حد و مرزی بود و از آن طرف کسی فکر نمی‌کرد که مردم این چنین مقاوم باشند ترامپ به رهبران اروپایی در آغاز تحریم گفته بود شما 3  ماه صبر کنید دیگر جمهوری اسلامی وجود نخواهد داشت و همه چیز تمام می‌شود.

وی گفت: آن‌ها نمی‌دانند که برای مردم ما استقلال چقدر اهمیت دارد، آنها به یاد ندارند که این مردم سالیان دراز ظلم استبداد و تحقیر را در دوران ستم شاهی تجربه کردند و خون ها و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد