hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > فوتبال ساحلی اصفهان ثبات ندارد/ به جوانان میدان می‌دهیم

فوتبال ساحلی اصفهان ثبات ندارد/ به جوانان میدان می‌دهیم

اصفهان - سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: هیچ زمانی در اصفهان باشگاهی نداشتیم که با ثبات در فوتبال ساحلی تیم‌داری کند و همین موضوع ضربه زیادی به فوتبال ساحلی اصفهان زده است.

علی نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با اعزام تیمی جوان به تورنمنت روسیه، اظهار کرد: یک تورنمنت چهارجانبه در روسیه داشتیم که به دلیل درگیری بازیکنان اصلی در لیگ برتر و احتیاج به استراحت آن‌ها تصمیم گرفتیم بهترین بازیکنان جوان لیگ را برای این مسابقات اعزام کنیم که با موافقت فدراسیون فوتبال و کمیته فوتبال ساحلی همراه شد. این نکته را هم اضافه کنم که باید نگاهی به آینده و جوانان داشته باشیم.

وی ادامه داد: شرایط فوتبال ساحلی ایران به شکلی است که بازیکنان خوب، جوان و حرفه‌ای در لیگ کار می‌کنند و مدعی حضور در تیم ملی هستند. وقتی بازیکنان زیاد داشته باشیم، تیم ملی هم شرایط بهتری خواهد داشت.

جوانان باید پشتوانه و آینده تیم ملی باشند

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه میدان دادن به جوانان در تیم ملی ادامه دارد یا فقط برای یک تورنمنت بود، تصریح کرد: از نظر من باید ادامه داشته باشد، این هم قسمتی از کار است. جوانان باید پشتوانه و آینده تیم ملی فوتبال ساحلی باشند. حضور بازیکنان جوان در یک تورنمنت بین‌المللی باعث تجربه بیشتر آن‌ها می‌شود که سیاست ماهم همین است. امیدواریم همکاری فدراسیون فوتبال برای این موضوع تداوم داشته باشد.

لیگ برتر فوتبال ساحلی سطح خوبی دارد

نادری با بیان اینکه سطح لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران خوب است، گفت: وقتی تیم ملی فوتبال ساحلی با بازیکنانی جوان در یک تورنمنت بین‌المللی نتیجه قابل قبولی کسب می‌کند، نشانه یک لیگ خوب و منظم است که جا دارد از رئیس سازمان لیگ فوتبال ساحلی تشکر کنم.

برای آمادگی بیشتر در جام‌جهانی فوتبال ساحلی به فدراسیون فوتبال برنامه می‌دهیم

وی در خصوص برنامه تیم ملی فوتبال ساحلی برای رقابت‌های جام‌جهانی، اظهار کرد: در حال حاضر تا مهرماه درگیر لیگ برتر فوتبال ساحلی هستیم، در اوایل آبان‌ماه مسابقات بین قاره‌ای را داریم و بعد از آن یک برنامه‌ریزی به کمیته فوتبال ساحلی می‌دهیم تا اردوها و بازی‌های تدارکاتی منظمی داشته باشیم و با قدرت در جام‌جهانی حضور پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رابطه با حضور بازیکنان جوان در جام‌جهانی فوتبال ساحلی، تصریح کرد: بازیکنان جوان ما خیلی خوب کار کردند و تیم ملی جای افرادی است که تلاش کنند، خوب باشند و حرفه‌ای رفتار کنند. اگر بازیکنان جوان خوب باشند و ادامه دهند شانس حضور در رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال ساحلی را پیدا می‌کنند.

در فوتبال ساحلی اصفهان ثبات وجود ندارد

نادری با اشاره بر اینکه در چند سال اخیر فوتبال ساحلی اصفهان ثبات نداشته است، گفت: هیچ زمانی در اصفهان باشگاهی نداشتیم که با ثبات در فوتبال ساحلی تیم‌داری کند و همین موضوع ضربه زیادی به فوتبال ساحلی اصفهان زده است. صنعت فرش حداد مدتی تیم‌داری کرد، اما به خاطر مسائل مالی ادامه دار نشد و در حال حاضر دکتر تأمین با یک برنامه‌ریزی بلند مدت آمده تا فوتبال ساحلی اصفهان را به یک ثبات برساند و نتایج خوبی کسب کند.

منبع: mehrnews-5867625

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد