hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > کراپ الوند _ گیتی‌پسند / افضل با تیم سابق خود مسابقه می‌دهد

کراپ الوند _ گیتی‌پسند / افضل با تیم سابق خود مسابقه می‌دهد

اصفهان - تیم‌های فوتسال کراپ‌الوند و گیتی‌پسند اصفهان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال گیتی پسند امروز سه شنبه _۳۱ مردادماه_ در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ در سالن یادگار امام الوند میهمان تیم کراپ است.

قرمزپوشان اصفهانی با وجود اینکه تیم جوانی را راهی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کردند، اما در سه هفته ابتدایی این رقابت‌ها توانسته‌اند به سه پیروزی ارزشمند دست پیدا کنند و با ۹ امتیاز و اختلاف گل کمتر نسبت به تیم صدرنشین در رده دوم جدول قرار بگیرند.

گیتی‌پسند به دنبال صدرنشینی لیگ‌برتر فوتسال

شاگردان کشاورز طی هفته گذشته تمرینات منظمی را در اصفهان سپری کردند و آماده دیدار با نماینده قزوین هستند و امید دارند با پیروزی و افزایش گل‌های خود در صدر جدول لیگ برتر فوتسال قرار بگیرند.

علی افضل ناجی کراپ الوند می‌شود؟

تیم فوتسال کراپ الوند در سه هفته اخیر نتوانسته پیروزی یا تساوی کسب کند به همین دلیل بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است، در روزهای اخیر علی افضل سرمربی با دانش فوتسال ایران به جمع قزوینی‌ها اضافه شده است تا بتواند در جهت بهبود وضعیت این تیم کمک کند. لازم به ذکر است که افضل سابقه هدایت تیم فوتسال گیتی‌پسند را در کارنامه خود دارد.

جدول لیگ برتر فوتسال:

کراپ الوند _ گیتی‌پسند /  افضل با تیم سابق خود مسابقه می‌دهد

منبع: mehrnews-5867723

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد