hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > تایلند با شکست ازبکستان صعود کرد

تایلند با شکست ازبکستان صعود کرد

تیم ملی والیبال تایلند با شکست ازبکستان در سومین روز رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا به عنوان دومین تیم از گروه B به دور بعد صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا که به میزبانی ایران در شهر ارومیه در حال برگزاری است و در اولین بازی روز سوم دو تیم تایلند و ازبکستان در ورزشگاه شش هزار نفری غدیر به مصاف هم رفتند.

تیم‌های ملی والیبال تایلند و ازبکستان در حالی باهم روبرو شدند که هر دو در بازی قبل ۳ بر صفر مغلوب ژاپن شده بودند و برنده این رقابت از گروه b به دور بعد صعود می‌کرد و تایلندی‌ها با شکست سه بر صفر حریف صعود کردند.

در ست اول تیم تایلند برتری خود را به حریف دیکته کرد و با استفاده از دفاع روی تور و دریافت‌های ضعیف ازبکستان ۲۵ بر ۱۷ پیروز شد.

تیم ملی والیبال تایلند در ست دوم نیز به دلیل دریافت‌های ضعیف ازبکستان به صورت پیاپی امتیاز گرفت و اختلاف امتیاز با حریف را بالا برد، به طوری‌که مربی تیم ازبکستان مجبور شد از دو وقت فنی استفاده کند ولی بازهم نتوانستند مقابل تایلند صف آرایی کنند و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب این تیم شدند.

در ست سوم نیز همین روند ادامه داشت و بازیکنان ازبکستان در مصاف با تایلند حرفی برای گفتن نداشتند و از شروع ست سوم، خود را بازنده دیدند و ۲۵ بر ۱۶ نتیجه را واگذار کردند.

یانگ جی هوا از کشور چین‌تایپه به عنوان داور اول و علی مکی از کشور بحرین قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

بدین ترتیب در گروه B تیم‌های ژاپن و تایلند به عنوان تیم‌های اول و دوم به جمع ۱۲ تیم برتر صعود کردند و ازبکستان در مراحل بعدی برای جایگاه سیزدهم تا هفدهم به میدان می‌رود.

منبع: mehrnews-5867094

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد