hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > 267 پروژه توزیع برق سیستان و بلوچستان هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

267 پروژه توزیع برق سیستان و بلوچستان هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

رکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: 267 پروژه توزیع برق با اعتباری بیش از 630 میلیارد تومان، هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش رویداد ایران روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، مهندس محمد رئیسی اظهار داشت: 56 پروژه توسعه شبکه، 84 پروژه اصلاح و بهینه سازی، 10 پروژه برق‌رسانی و پنج پروژه روشنایی شهری و روستایی طی هفته دولت در این استان بهره برداری می شود.

وی به حجم عملیات پروژه‌های قابل افتتاح اشاره کرد و افزود: 185 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 374 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 313 دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم تجهیزات احداث شده پروژه های افتتاحیه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در ادامه به پروژه های آماده عملیات اجرایی این شرکت در هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت: عملیات اجرایی 112 پروژه توزیع برق در بخش‌های توسعه، برق‌رسانی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق طی هفته دولت آغاز می‌شود.

رئیسی به حجم عملیاتی پروژه‌های کلنگ زنی اشاره کرد و گفت: 102 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 422 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 399 دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم در نظر گرفته شده برای اجرای این تعداد پروژه است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد