hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > ستاد انتخابات استان منسجم، متعهد و بی طرف عمل خواهد کرد

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان :

ستاد انتخابات استان منسجم، متعهد و بی طرف عمل خواهد کرد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: با تشکیل تیم منسجم، متعهد و بی طرف ستاد انتخابات استان، شاهد برگزاری یک انتخابات سالم، رقابتی، در امنیت کامل و مشارکت بالا در شان مردمان استان خواهیم بود.

به گزارش رویداد ایران ، رضا شریفی در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به پیش ثبت نام صورت گرفته در انتخابات سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: این پیش ثبت نام قرینه و دلیل کافی برای برگزاری انتخابات پرشور در استان خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین در امیدآفرینی در بین سطوح مختلف جامعه گفت: اقدامات بسیار ارزشمندی برای توسعه سیستان و بلوچستان توسط دولت از شمال تا جنوب استان شروع شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان بیان داشت: لازم است؛ برنامه‌هایی در حوزه غنای نخبگانی و ارائه گزارشات امیدآفرین به جامعه هدف و ایجاد امید در حوزه های مختلف در دستور کار مسئولان باشد.

شریفی افزود: مسئولان در حوزه اطلاع رسانی و کمیته رسانه‌ای و عملیات روانی اثر وضعی اقدامات صورت گرفته در جامعه را گزارش و بازتاب و بازخورد کارها را ارزیابی کنند و اگر انحراف معیاری بود، انحرافش را اصلاح نمایند.

وی بیان داشت: بسته ویژه در زمینه برقراری ارتباط و اطلاع رسانی شامل ایجاد ارتباط بین اقشار جامعه، لایه‌های اجتماعی و ارتباط با کانون‌های تاثیر گذار اجتماعی مثل مساجد و ارائه گزارش در خطبه‌های نماز جمعه، مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها توسط همه ادارات طراحی شود.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از ظرفیت‌ صاحبان قلم و اندیشه، سخنوران، صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، شبکه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی ها برای بیان واقعیت‌، اقدامات و مسائل استان آنگونه که هست، استفاده شود.

وی با اشاره به نحوه دستیابی به اعتماد مردم بیان داشت: تقویت ارتباط با دستمایه صداقت راهگشای بسیاری از مسائل در این خصوص خواهد بود

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد