hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| نقش مهم مخابرات منطقه گلستان در رشد شاخص‌های ICT استان

گلستان| نقش مهم مخابرات منطقه گلستان در رشد شاخص‌های ICT استان

غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با میر محمد غراوی معاونت عمرانی استانداری گلستان دیدار کرد.


در این دیدار مدیر مخابرات منطقه گلستان با تشریح عملکرد مخابرات در سال‌های اخیر و برشمردن موفقیت‌های کسب‌شده در استان و کشور افزود: نیاز روزافزون مردم با توجه به پیشرفت فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات، ضرورت تلاش بیشتر در جهت تأمین خواسته‌های آن‌ها را ایجاد کرده که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده ارائه خدمات با کیفیت و به‌روز در دستور کار مخابرات قرار دارد.

وی یادآور شد: لازم است عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهیم و با همفکری و درایت در مشتری مداری متعهد و مصمم باشیم.

شهمرادی تأثیر فعالیت‌های مخابراتی در توسعه بخش‌های مختلف جامعه علی‌الخصوص استان را بسیار زیاد دانست و گفت: با آماده‌سازی‌های زیرساختی، نقش مهمی در رشد شاخص‌های ICT استان داشته‌ایم که بی‌نظیر است.

همچنین غراوی معاون عمرانی استاندار گفت: نیاز و خواسته مردم تغییر کرده و مسئولان باید بنا به خواست مردم فعالیت نماید و جلب رضایت مردم در اولویت اهداف باشد.

وی اضافه کرد: زیربنای تمامی فعالیت‌ها توسط حوزه ICT ایجادشده و رشد و توسعه استان مرهون کیفیت فناوری اطلاعات و ارتباطات است که مخابرات به‌عنوان متولی ارائه این فناوری‌های باید مجهز به تجهیزات و علم روز دنیا باشد تا بتوانیم به توسعه و رشد استان که از شاخصه‌های مهم آن تولید واشتغالزایی است دست‌یابیم.

معاون عمرانی استانداری گلستان همکاری شهرداری‌ها با مخابرات را در اجرای پروژه‌ها خواستار شد و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی را در پیشبرد و اجرای سریع‌تر طرح‌ها و برنامه‌ها مهم دانست.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد