hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > نماینده مجلس: سفرای بی خاصیت دانمارک و سوئد باید اخراج شوند

نماینده مجلس: سفرای بی خاصیت دانمارک و سوئد باید اخراج شوند

ابراهیم عزیزی نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حضور سفرای دانمارک و سوئد در ایران هیچ خاصیتی ندارد، گفت: سفرای بی خاصیت این 2 کشور باید اخراج شوند.

به گزارش شبکه شرق، نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حضور سفرای دانمارک و سوئد در ایران هیچ خاصیتی ندارد، گفت: سفرای بی خاصیت این 2 کشور باید اخراج شوند.

ابراهیم عزیزی نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احضار کارداران سوئد و دانمارک به وزارت امور خارجه، گفت: وزارت امور خارجه ما بجای احضار کارداران سوئد و دانمارک، باید سفرای بی خاصیت این ۲ کشور را اخراج کند.

وی با بیان اینکه اقداماتی که ما از طریق بعضی گروه‌های شیطانی در این مدت مشاهده کردیم موجب جریحه دار شدن قلوب مسلمین و مومنین شد، افزود: عموماً این افراد درس گرفته مکتب بیگانگان، دشمنان اسلام و بشریت هستند. ما از این پرورش یافتگان مکتب شیاطین جز این توقع و انتظار نداشتیم.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طبق دستورات صریح اسلام یقینا انتقام سخت و  بازدارنده را به موقع خواهیم گرفت. قطعا اقدام ما برای همه کسانی که دست به این عمل شنیع زدند پشیمان کننده خواهد بود.

عزیزی خاطر نشان کرد: باید وزارت امور خارجه از مسیر دیپلماتیک و از سایر ظرفیت‌های در اختیار استفاده کند تا جلوی این رفتار‌های نابخردانه گرفته شود و هیچ کس به خود جرأت چنین اعمال موهنی را ندهد.

 

منبع: sharghdaily-893497

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد