hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > حذف حرکت قطارهای تندرو خط ۵ مترو از اول شهریورماه

حذف حرکت قطارهای تندرو خط ۵ مترو از اول شهریورماه

​مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: به دلیل بار قطارهای تندرو شاهد بیشترین خرابی در سوزنها بودیم که منجر به ایجاد تاخیرات ناخواسته و افزایش هزینه نگهداشت خط می‌شود. بر همین اساس این حرکتها را فعلا حذف کنیم

به گزارش شبکه شرق، مسعود درستی عصر امروز در نشست خبری خود با بیان اینکه از اول شهریورماه حرکت قطارهای تندرو حذف می‌شود گفت: بنا بر تصمیمات اتخاذ شده از اول شهریورماه سالجاری حرکت قطارهای تندرو حذف خواهد شد.

وی با بیان اینکه در راستای توزیع مناسب سفر و برای متعادل سازی حرکت قطارها و همچنین کاهش انتظار مسافر بر روی سکو این حرکت تندرو حذف شود گفت: همچنین به دلیل بار قطارهای تندرو شاهد بیشترین خرابی در سوزنها بودیم که منجر به ایجاد تاخیرات ناخواسته و افزایش هزینه نگهداشت خط می‌شود. بر همین اساس این حرکتها را فعلا حذف کنیم و در فاز یک به صورت آزمایشی است و امید است با پروتکل‌ها و برداشت‌های مهر ماه زمان سیر را زمان سیر تندرو نزدیک کنیم.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم ۵۲ تا ۵۳ دقیقه زمان سیر سفر در خط ۵ باشد، گفت: همچنین سرفاصله حرکت قطارها به ۱۰ دقیقه کاهش می یابد.

درستی در مورد حذف قطارهای تندرو در مسیر خط ۵ با بیان اینکه در قطارهای تندرو و معمولی ۱۲ دقیقه اختلاف است و این زمان در ۵۰ کیلومتر مسیر خط ۵ مترو زمان قابل برنامه‌ریزی نیست، گفت: اما بعد روانی این حذف را می‌پذیریم اما در برنامه ریزی زمانی طول روز نقش منفی ندارد در عین حال قبول دارم که مسافران ناراضی هستند و البته ما دلایل متقن برای این کار داریم.

 

منبع: sharghdaily-893434

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد