hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ۲۰ پروژه ورزشی در اصفهان طی هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

۲۰ پروژه ورزشی در اصفهان طی هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

اصفهان- مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از افتتاح ۲۰ پروژه ورزشی در این استان طی هفته دولت خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد محمدی شامگاه یکشنبه در نشست صمیمی با خبرنگاران ورزشی استان اصفهان، با بیان اینکه ۲۰ پروژه ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بهره برداری می‌شود، اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل ۱۵ باب زمین چمن و ورزشگاه‌های بازسازی شده در شهرستان‌های مختلف از جمله شاهین‌شهر، اردستان و نطنز خواهد بود.

وی اضافه کرد: اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان تاکنون جذب و هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: این اداره را با ۲۶۰ پروژه نیمه تمام تحویل گرفتم و به همین دلیل تلاش کردیم در این دوره پروژه جدید ورزشی کلنگ زنی نشود.

محمدی اضافه کرد: در شهرستان‌های نطنز و اردستان سالن‌های ورزشی وجود دارد که به دلیل شرایط ناایمن تعطیل شدند اما با برنامه ریزی انجام شده، این فضاهای ورزشی بازسازی شدند و در هفته دولت بهره برداری می‌شوند.

وی با بیان اینکه در دوران ما یک سانتیمتر کاربری ورزشی تغییر نکرده است، افزود: از نقد منصفانه استقبال می‌کنیم زیرا معتقد هستیم باعث برطرف شدن خلاءها و کمبودها می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه ورزش استان پتانسیل خوبی دارد، ابراز داشت: لازم است بستری فراهم کنیم که این ظرفیت‌ها به ظهور و بروز برسد زیرا ورزش اصفهان در همه حوزه‌ها سرآمد بوده است.‌

محمدی تصریح کرد: از همه ظرفیت‌ها در ورزش استان باید بهره گرفت و اگر اختلاف نظر وجود دارد نباید منجر به اختلاف عمیق شود، باید با مذاکره حل و فصل کنیم.

منبع: mehrnews-5866346

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد