hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > همچنان به مسیرمان ادامه می‌دهیم

همچنان به مسیرمان ادامه می‌دهیم

بیانیه انجمن تجارت الکترونیک تهران در پی اظهار نظرهای اخیر برخی رسانه‌ها درباره استارتاپ‌ها

بیانیه انجمن تجارت الکترونیک تهران در پی اظهار نظرهای اخیر برخی رسانه‌ها درباره استارتاپ‌ها

در پی اظهار نظر برخی رسانه‌ها درباره کسب و کارهای دیجیتال و پیشنهاد مصادره آنها، انجمن تجارت الکترونیک تهران، طی بیانیه‌ای مخالفت خود را با این گونه اظهارنظرها اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تجارت الکترونیک تهران در متن این بیانیه آمده است:

برخی رسانه‌ها در هفته‌های اخیر، کسب‌وکارهای دیجیتال را به ناهنجاری‌های فرهنگی متهم کرده و پیشنهاد به مصادره‌ی آن‌ها داده‌اند. گذشته از تضاد بارز این نظرها با مفهوم مالکیت خصوصی که صراحتا در اصول ۴۶ و ۴۷  قانون اساسی آمده است، بی‌اعتمادی و ناامیدی طیف وسیعی از کارآفرینان را نیز به‌همراه داشته است.

انجمن تجارت الکترونیک تهران هم‌گام با سایر فعالان اقتصادی کشور، مراتب اعتراض خود را به این نوع اظهارات فراقانونی و غیراخلاقی اعلام می‌دارد و تاکید می‌کند طرح اتهام‌های بی‌اساس و خدشه‌دار کردن هویت کسب‌وکارها توسط برخی رسانه‌ها، حاصلی جز افزایش شکاف اجتماعی، کاهش فعالیت‌های مولد اقتصادی و خروج بیشتر سرمایه‌های مادی و انسانی از کشور ندارد. 

هرچند که کارآفرینان و فعالان اقتصاد دیجیتال ایران هم‌چون گذشته در مسیر توسعه در حرکت‌اند و باوجود این ناملایمت‌ها، از کار و ارزش‌آفرینی دست نمی‌کشند، اما نمی‌توان و نباید منکر پیامدهای این‌چنین اظهارنظرهایی شد و به‌سادگی از کنارشان گذشت.

ما از نهادهای متولی حوزه تجارت الکترونیک و فضای مجازی کشور می‌خواهیم بر مبنای قانون، نسبت به حمایت از فعالان اقتصاد دیجیتال کشور برخاسته و در برابر اظهارنظرهای غیرکارشناسی، غیرواقعی و خلاف قانون اقدام نمایند.

انجمن تجارت الکترونیک تهران

Capture

منبع: sharghdaily-893380

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد