hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > شایعه‌های افزایش قیمت بنزین برای تحریک مردم و تکرار آشوب‌هاست

شایعه‌های افزایش قیمت بنزین برای تحریک مردم و تکرار آشوب‌هاست

روزنامه جوان نوشت: هدف این افراد یا جریان‌ها، تهیه خوراکی برای تحریک مردم در آستانه شهریور است تا به زعم خود از این نمد کلاهی برای تکرار آشوب سال گذشته ببافند.

یکی از روزنامه حامی دولت رئیسی از انتشار اخبار درباره احتمال افزایش قیمت بنزین گلایه کرده و آن را تحریک مردم برای تکرار آشوب تعبیر کرده است!

به گزارش جوان، اولین بار نیست که موضوع گران‌شدن بنزین از سوی مسئولان ریزودرشت اقتصادی و سیاسی، از بیخ‌وبن تکذیب شده است، اما گویی برخی مایل به قبول این مهم از سوی مردم نیستند و در تلاش برای دمیدن در کوره گرانی بنزین هستند.  اما موج‌سواری با بنزین چرا؟ افراد یا جریانی که در تلاش برای القای گرانی بنزین هستند، احتمالاً از شکنندگی وضعیت اقتصادی و معیشتی غالب دهک‌های جامعه مطلع هستند و نیز نیک می‌دانند تغییر نرخ بنزین، بلافاصله تغییر نرخ سایر اقلام از جمله کالاهای اساسی را در پی خواهد داشت و به لحاظ روانی نیز برای مردم مهم است، از این جهت در تلاش برای موج‌سواری با گزاره ناصحیح «گرانی بنزین» هستند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: احتمالاً هدف این افراد یا جریان‌ها، تهیه خوراکی برای تحریک مردم در آستانه شهریور است تا به زعم خود از این نمد کلاهی برای تکرار آشوب سال گذشته ببافند. به نظر می‌رسد «گرانی بنزین» طعمه چرب‌‍ و شیرین برای این جماعت است و «بحران‌سازی» یکی از الزامات پیاده کردن برنامه‌های آن‌ها خواهد بود که احتمالاً در حال روشن کردن آتش آن با بنزین هستند.

 

منبع: etemadonline-628188

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد