hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > توئیت‌زن‌هایی که دو سال پیش از گرانی‌ها می‌نوشتند، اکنون کجایند؟ شاید مسئولیت گرفته‌اند!

توئیت‌زن‌هایی که دو سال پیش از گرانی‌ها می‌نوشتند، اکنون کجایند؟ شاید مسئولیت گرفته‌اند!

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: توئیت‌زنان و پُست‌گذاران دو سال پیش نمی‌دانم امروز کجایند. شاید مسئولیت گرفته و مشغول رتق و فتق امورند و خبری از بازار ندارند تا احوال کسی یا پدرش را بپرسند شاید هم الآن باید احوال خودشان را پرسید.

روزنامه جمهوری اسلامی به طرفداران دولت رئیسی که در ۸ سال حضور روحانی در پاستور به او و دولتش حمله می‌کردند، کنایه زده که چرا اکنون در برابر گرانی‌ها سکوت کرده‌اند!

به گزارش جمهوری اسلامی، گذشت آن زمان که حرفی می‌زدیم و روز بعد فراموش می‌شد. موضعی می‌گرفتیم و فردایش با 180 درجه چرخش، حرف عوض می‌کردیم و کسی هم احوال‌مان را نمی‌پرسید. الآن، فضای مجازی برای هر کدام‌مان یک آرشیو باز کرده است که کسی نمی‌تواند آن را "دلیت" کند حتی خودِ ما اگر دکمه shift+delete را به نیت پاک کردن همه سوابق بزنیم نمی‌شود. جاهایی هستند که آن را حفظ کرده باشند. همین است که چندی بعد، آن پُستی که داشته‌ایم برای خودمان بازارسال می‌شود. مثل همین توئیتی که یک بابایی زده بود که "سه تا ماکارونی، یک سویا، یک کشک، 15 تا تخم مرغ، یک پنیر شد 96 هزارتومان!" بعدش هم لعنت بهت روحانی و... را هم زیر آن نوشته بود.

این روزنامه در ادامه نوشته است: حالا آن توئیت بارها بازنشر می‌شود با قیمت‌هایی که از الآن تا الآن، فرق می‌کند. یکی زیرش می‌نویسد الآن فقط سه ماکارونی میشه 102 هزار تومان! یک توئیت دیگر هم از او دارد بازنشر می‌شود که؛ "یه شیر، یه ماست، یه تن ماهی، 9 تا تخم مرغ، شد 70 هزارتومان! لعنت بر پدر اصلاحات" زیر این هم نوشته بودند، دو سال بعد از این توئیت، تن ماهی به تنهایی شد 80 هزارتومان. البته مودب بودند که فقط قیمت گذاشته بودند. کسی احوال پدر توئیت زننده را نپرسیده و حالی هم از خود او نگرفته بود. خود او و دیگر توئیت زنان و پُست گذاران و استوری سازانِ دو سال پیش نمی‌دانم امروز کجایند، چه می‌نویسند و چه می‌گویند امروز. شاید مسئولیت گرفته و مشغول رتق و فتق امورند و خبری از بازار ندارند تا احوال کسی یا پدرش را بپرسند شاید هم الآن باید احوال خودشان را پرسید.

 

منبع: etemadonline-628178

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد