درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

کد: 234529 | 27 مرداد 1402 ساعت 11:21

توقیف خودرو ترانزیت حامل ۸۹ هزار قرص‌های روانگردان در مرزهای سیستان

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه خودرو ترانزیت حامل قرص‌های روانگردان در «پل ابریشم» واقع در مرزهای شمال استان خبر داد.
توقیف خودرو ترانزیت حامل ۸۹ هزار قرص‌های روانگردان در مرزهای سیستان


به گزارش رویداد ایران سرهنگ جواد رفیعی اظهار داشت: مأموران پست مراقبت «پل ابریشم» واقع در مرزهای شمال استان سیستان و بلوچستان در یک اقدام هوشمندانه توانستند حین کنترل خودروهای ترانزیتی یک نفر قاچاقچی که مقادیر چشمگیری قرص روانگردان را داخل کابین خودرو ترانزیت جاسازی کرده بود دستگیر کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران موفق شدند علاوه بر دستگیری قاچاقچی، 89 هزار عدد قرص روانگردان از نوع «ترامادل» را نیز کشف و ضبط کنند.

وی با تأکید بر مبارزه جدی مرزداران با سوداگران مرگ و متجاوزان مرزی گفت: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، قاچاق سوخت، کالا و مواد مخدر، این فرماندهی اقدامات گسترده‌ای در مرزهای منطقه به اجرا گذاشته و مأموران با بهره‌گیری از شگردهای اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات فنی و گشت‌های خودرویی و پیاده، با هرگونه تحرک متجاوزین و قاچاقچیان برخورد خواهند کرد.



عکس خوانده نمی‌شود