hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > حضور تیم ها امروز کامل می شود/ تصمیم در مورد تیمی که انصراف داد

حضور تیم ها امروز کامل می شود/ تصمیم در مورد تیمی که انصراف داد

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: براساس پروتکل‌ مسابقات قهرمانی مردان آسیا، تا آخر وقت امروز (پنج‌شنبه ۲۶ مرداد) باید تمامی تیم‌ها وارد ارومیه شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا داورزنی پس از ورود به ارومیه با بیان این‌که تا کنون ۹ تیم وارد این شهر شده‌اند، افزود: سایر تیم‌ها نیز تا آخر وقت امروز وارد این شهر خواهند شد.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: تاخیر و کنسلی در برخی از پروازها مشکلاتی را به وجود آورده است اما بر اساس پروتکل قرار است همه ۱۷ تیم شرکت کننده تا پایان امروز به ارومیه برسند و ضمن استقرار، تمرینات خود را آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی از مناطق بسیار مستعد حوزه والیبال در کشور است، تاکید کرد: بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور با حضور ۱۷ تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر ارومیه برگزار می‌شود.

داورزنی ضمن قدردانی از اهتمام استاندار و همه بخش‌های اجرایی استان برای برگزاری مسابقات، ادامه داد: با توجه به این‌که این مسابقات در بالاترین سطح قاره‌ای در ارومیه برگزار می‌شود و باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد، امیدواریم با توجه به این اهتمام، شاهد میزبانی ارومیه از مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال با حضور هشت تیم برتر هم باشیم.

وی ادامه داد: امروز اعضای کمیته کنترل نیز بازدیدی از سالن‌ها، هتل‌ها و سالن‌های تمرین برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات خواهند داشت.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به ایمیل فدراسیون مغولستان برای انصراف از این رقابت‌ها، گفت: کمیته کنترل به‌زودی درباره نتایج دیدارهای این تیم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

داورزنی گفت: تیم مغولستان با چین‌تایپه و بحرین در گروه چهارم مقدماتی همگروه بود که به دلیل مشکلاتی که داشتند از حضور در این مسابقات انصراف دادند. حتی تیم زنان این کشور از مسابقات تایلند انصراف داده است.

منبع: mehrnews-5863821

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد