hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > روزنامه همشهری دفتر نقاشی نوه زاکانی شد! + تصویر

روزنامه همشهری دفتر نقاشی نوه زاکانی شد! + تصویر

ارگان رسانه‌ای شهرداری تهران امروز عکس یک عجیبی منتشر کرده است!

روزنامه همشهری، ارگان رسانه‌ای شهرداری تهران در تصویر روی جلد امروزِ خود، با ارائه آماری به مقایسه دوران حناچی و زاکانی پرداخت و با عبارت «یادمون نره» به نوعی انتقادات از این دوره شهرداری تهران را غیر موجه دانست.

به گزارش برترین‌ها، در این باره محمدجواد روح (روزنامه‌نگار) در اینستاگرام خود نوشت: بله؛ درست تیتر زدید. کاش "یادمون نره!". کاش "یادمون نره" چه روزنامه‌ای را تحویل گرفتید و چه کاغذپاره‌ای تحویل دادید.

کاش "یادمون نره"؛ این کاغذ باطله، متاسفانه همان روزنامه‌ای است که زمانی شمس‌الواعظین و احمد ستاری و کرباسچی پایه گذاشتند و بسیاری از روزنامه‌نگاران نام‌دار پس از انقلاب طی چند نسل در آن آموختند و دانش اندوختند و آفریدند و نوشتند.

کاش "یادمون نره"؛ این بوق تانک بلدیه، متاسفانه همان روزنامه‌ای است که زمانی نه‌تنها هزینه‌ای به شهرداری تحمیل نمی‌کرد، بلکه به سهم خود منبع درآمد شهرداری بود.

کاش "یادمون نره"؛ این همان روزنامه سنگین دهه هفتاد و هشتاد است ("سنگین"؛ چه از نظر محتوا و چه از نظر حجم و وزن) که چه با مطالبش و چه با نیازمندی‌هایش خدمتی به همشهریان ارائه می‌کرد. یار شاطر بود، نه بار خاطر. همشهری بود، نه ابتذال شر.

کاش"یادمون نره"؛ چی بود و چی شد. چی بودیم و چی شدیم؛ از کجا به کجا رسیدیم...

(راستش، خودم هم دیگر داشت یادم می‌رفت. این صفحه اول را که دیدم، اول فکر کردم دفتر مشق بچه یا نوه شهرداره؛ بعد فهمیدم نه، ارگان روزنامه شهرداریه)

همشهری

منبع: etemadonline-627858

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد