hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > کشف یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم

کشف یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم

فرمانده انتظامی قم گفت: یک تن و 900 گرم مواد مخدر در قم کشف شد

سردار میرحیدری در گفت و گو با خبرنگار رویداد ایران در قم بیان داشت: در سال جاری بالغ بر یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان قم کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به آماری از میزان تصادفات فوتی در سال جاری گفت: در زمینه تصادفات خسارتی رشد ۱۴ درصدی و در زمینه تصادفات جرحی کاهش ده درصدی و در بخش محورهای استان قم نیز کاهش ۹ درصدی را شاهد بودیم.

وی افزود: تصادفات فوتی درون شهری قم در مقایسه با سال گذشته رشد یک درصدی داشته و این در حالی است که تصادفات جرحی کاهش ۹ درصدی و تصادفات خسارتی رشد ۳۰ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل داشته ایم.

گشت پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان قم فعال شده است

سردار میرحیدری عنوان داشت: گشت پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان قم فعال شده است و باید به این موضوع توجه داشت که در حوزه‌های تجمع معتادین در برخی از بوستان‌ها مشکلات وجود دارد که ورودی پارک‌ها، روشنایی معابر باید با همراهی دستگاه‌های مسئول برطرف شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم افزود: در موضوع اتباع خواسته ما این است که افرادی که مرتکب جرم خشن می‌شوند باید با خانواده شأن بازگردانده شوند و هیچ اتباعی نباید تعدی به حق مردم داشته باشد.

وی همچنین بیان داشت: در مشاغل مختلف افرادی که دارای مجوز حضور در کشور هستند باید به کار گرفته شوند که متأسفانه برخی‌ها از اتباع بدون مجوز از سوی مراکز تولیدی و غیره به کار گرفته می‌شوند.

سردار میرحیدری بیان داشت: در حوزه جرایم خشن استان قم شرایط خوبی دارد و میزان جرایم در این زمینه کم است و سرقت مسلحانه در قم صفر است و جرایم خشن ما با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته کنترل شده است.

وی بیان داشت: شرایط کلانتری‌های استان قم متناسب با جمعیت این استان نیست و امیدواریم با همکاری استانداری و رایزنی با مرکز تعداد کلانتری‌های ما در استان افزایش یابد تا خدمات بهتری به شهروندان استان قم ارائه شود.

خبرنگار: امیر حسین هاشمیان

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد