hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رسانه > سایت رویداد ایران > اطلاعیه استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان سال ۱۳۹۸

اطلاعیه استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان سال ۱۳۹۸

شرکت فولاد مبارکه اصفهان، هم زمان با ایام پیروزي شکوهمند انقلاب اسلامی به منظور تأمین نیروي انسانی مورد نیاز خود در مشاغل اپراتوري و کارشناسی، تعداد 527 نفر از واجدین شرایط را به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی جذب نماید.

شركت فولاد مبارکه اصفهان، افتخار دارد هم زمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به منظور تأمين نيروي انساني مورد نياز خود در مشاغل اپراتوری و کارشناسی، تعداد 527 نفر از واجدین شرايط را بر اساس جداول پیوست شماره 3 و 4 و 5 از طريق برگزاري آزمون كتبي (دانشی)، ارزیابی مهارتی و مصاحبه (برای مشاغل  اپراتوری)، کانون ارزیابی شایستگی (برای مشاغل کارشناسی)، معاینات طب صنعتي (جهت سنجش سلامت، توانایی جسمی و ویژگی های روانشناختی) و گزينش، به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمين اجتماعي جذب نمايد.

الف) شرایط عمومی

1-تابعيت نظام جمهوري اسلامي ايران

2-تدين به دين اسلام يا يکي از اديان رسمي کشور مصرح در قانون اساسي

3-نداشتن سابقه محکومیت و سوء پيشينه کيفري که موجب محروميت از حقوق اجتماعي شده باشد

4-عدم سوء مصرف مواد اعتیادآور به تأييد مراجع ذيصلاح

5-داشتن کارت پایان خدمت وظيفه عمومي يا معافيت دائم غیرپزشکی (دارابودن معافیت دائم پزشکی در مشاغل کارشناسی بلامانع می باشد)

6-داشتن حداقل سن 18 سال تمام شمسي تا روز جمعه مورخ 16/12/98

7-داشتن سلامت و توانایي کامل جسمی، روحی و ویژگی های روانشناختی جهت انجام فعاليت‌هاي شغلي طبق تأييد مرکز بهداشت حرفه‌اي شرکت فولاد مبارکه 

8-تأييد پذيرفته شدگان توسط هسته گزينش شرکت فولاد مبارکه


ب) شرایط اختصاصی


تسهیلات سنی برای داوطلبان :

1.به کلیه دارندگان کارت های پایان خدمت وظيفه عمومي يا معافيت دائم غیر پزشکی، مدت 24ماه (2 سال) خدمت نظام وظیفه قانونی به حداکثر سن اضافه خواهد شد.

2.داوطلبانی که دارای سابقه کار با پرداخت حق بيمه در صندوق های بازنشستگی معتبر کشور می‌باشند، به ازای هر سال سابقه یک سال (تا سقف 3 سال) به حداکثر سني آنان اضافه می شود. این دسته از افراد می بایست گواهی پرداخت حق بیمه از صندوق بازنشستگی مربوطه را به همراه ساير مدارک در روز کنترل مدارک (پس از آزمون کتبی) به همراه داشته باشند (افرادی که سوابق بیمه سازمان تأمین اجتماعی ارائه می نمایند علاوه بر گواهی مذکور، همراه داشتن شناسه کاربری و رمز ورود به درگاه خدمات غیر حضوری سازمان تأمین اجتماعی به آدرسhttps://eservices.tamin.ir  الزامی می باشد) در غیر این صورت از ورود این افراد به مرحله بعد جلوگیری به عمل خواهد آمد.

  1. فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان70 درصد به میزان4 سال و فرزندان معزز جانبازان بالای 25% جانبازی، به میزان 3 سال به حداکثر سن آنان اضافه مي شود. لازم است این افراد جهت استفاده از تسهیلات سنی نسبت به اخذ معرفینامه ایثارگری از دفاتر پیشخوان دولت اقدام و در روز کنترل مدارک ارائه نمایند.

تذکر: شرکت درکلیه مراحل جذب، برای مشمولان بند فوق الزامی می باشد. 

4.در هر صورت با احتساب کلیه تسهیلات سنی فوق، سن داوطلبان مشاغل اپراتوری از 30 سال و مشاغل کارشناسی از 34 سال نباید بالاتر باشد.


❖توضیحات شرایط اختصاصی:

1.دارا بودن مدرک و رشته تحصیلی معتبر، مطابق با شرایط مندرج در جداول 3و4و5  الزامی بوده و داوطلبین در زمان ثبت نام میبایست مدارک منطبق با اطلاعیه را ارائه نمایند.

2.مبنای محاسبه حداکثر سن، تا روز جمعه مورخ  16/12/98 می باشد.

3.افراد دارای مدارک تحصیلی در مقاطع بالاتر از جداول 3 و 4 به شرط دارا بودن و ارائه مدرک تحصیلی منطبق با شرایط اطلاعیه، می توانند در آزمون در مقطع پایین تر شرکت نمایند. لیکن می بایست از ارائه مدارک با مقاطع بالاتر خودداری نمایند و امکان تغییر کد رشته آزمون یا رده شغلی در طول فرآیند جذب و همچنین در صورت استخدام، طی زمان اشتغال (با درخواست شخصی) حداقل تا 7 سال امکان پذیر نمی باشد و پس از این مدت نیز تابع ضوابط و مقررات شرکت خواهد بود و قبل از جذب، در این خصوص تعهد محضری از داوطلب اخذ خواهد شد.

4.نيازهاي اعلام شده بر اساس ساختار سازماني مصوب شرکت بوده و هرگونه درخواست شخصي مبني بر تغيير ردیف شغلی یا رده شغلي مرتبط با تغییر یا ارتقاء مدرک تحصيلي فرد پس از جذب، از نظر شرکت مردود می باشد.

5.داوطلبان مشاغل اپراتوری می بایست بومی یکی از استان های اصفهان یا چهارمحال و بختیاری باشند.

توضیح 1: داوطلب بومی به فردی اطلاق می گردد که دارای حداقل یکی از شرایط زیر باشد:

الف- محل صدور شناسنامه وی یکی از شهرستان های این دو استان باشد.

ب- محل اخذ دیپلم وی یکی از شهرستان های این دو استان باشد.

توضیح 2: داوطلبان بومی استانی با اولویت محل سکونت نزدیکتر و فرزندان کارکنان شاغل و باز نشسته فولاد مبارکه در شرایط برابر از نظر علمی و تجربی   و مهارتی در اولویت دعوت به مرحله بعد قرار خواهند گرفت.

  1. فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان بالای 50% که متقاضی شرکت در آزمون مشاغل اپراتوری می‌باشند از شرط معدل معاف می‌باشند.

پ ) مراحل فرآيند استخدام:

1.مراجعه به سامانه uiazmoon.ir   و مطالعه دقیق شرایط آگهی مندرج در آن و آماده نمودن مدارک مورد نیاز 

2.ثبت نام در آزمون و اخذ کد رهگیری

3.دریافت کارت ورود به جلسه

4.حضور در محل برگزاری آزمون طبق برنامه آزمون کتبی

5.دریافت نتیجه آزمون کتبی از طریق سایت ثبت نام

6.حضور در فرآیند ارزیابی مهارتی و مصاحبه (ویژه مشاغل اپراتوری) و کانون ارزیابی شایستگی (ویژه مشاغل کارشناسی) در صورت پذیرش در آزمون کتبی

7.حضور در مرحله معاینات طب صنعتی در صورت پذیرش در مراحل قبلی

8.انجام فرآیند گزینش برای پذیرفته شدگان مراحل قبلی

9.تکمیل پرونده شامل استعلام مدرک تحصیلی، استعلام کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، عدم سوءپیشینه و سایر مدارک مورد نیاز

10.   انعقاد قرارداد موقت کار، شروع به کار و آموزش های بدو استخدام برای پذیرفته شدگان نهایی.

ت ) مدارک مورد نياز جهت ثبت نام :

لازم است داوطلبان قبل از مراجعه به سامانه ثبت نام (وب سایت) و تکمیل فرم الکترونیکی، نسبت به تهيه فایل مدارک مورد نياز اقدام نمايند.

1.اسکن صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، اسکن صفحه توضیحات نیز ضمیمه شود)

2. اسکن کارت ملی

3.اسکن مدرک تحصيلي معتبر (که معدل در آن ذکر شده باشد) منطبق با شرايط اطلاعیه

4.اسکن کارت پايان خدمت نظام وظيفه يا معافيت دائم

توضيح: تاريخ صدور مدرک تحصيلي و کارت پايان خدمت يا معافيت مي‌بايست قبل از تاريخ اتمام مهلت ثبت نام در آزمون (پنج شنبه مورخ 24/11/98) باشد.

5.اسکن عکس 4×3 جديد ( با مشخصات ذکر شده در سايت ثبت نام )

6.اسکن گواهی پرداخت حق بیمه از صندوق بازنشستگی مربوطه

7.پرداخت الکترونيکي مبلغ پانصد و پنجاه هزار (550.000) ريال در وجه دانشگاه اصفهان بابت هزینه های ثبت نام و شرکت در آزمون کتبی از طريق سامانه ثبت نام

توضیح: امکان عودت وجه ثبت نام واريز شده به هيچ وجه وجود نخواهد داشت.


ث) نحوه ثبت نام و مهلت آن:

  • با توجه به اينکه آزمون ها، تحلیل نتايج، تعيين محل فعاليت و عنوان شغلي پذيرفته شدگان نهايي بر اساس گروه امتحانی انتخاب شده توسط داوطلب در زمان ثبت نام انجام مي شود لازم است داوطلبان با دقت و با توجه به شايستگي، علاقه، جدول نیازها و شرايط اعلام شده نسبت به انتخاب تنها یک کد رشته ( یک ردیف شغلی) ثبت نام نمايند.

✔داوطلبان واجد شرايط مي بايست از روز پنج شنبه مورخ 10/11/98 تا روز پنج شنبه مورخ 24/11/98 به سامانه  uiazmoon.ir مراجعه و اقدام به ثبت نام نمايند. فرم تقاضاي ثبت نام مي‌بايست با دقت و صداقت تکميل گردد.


  1. زمان توزيع کارت و آزمون:

✔داوطلبان می توانند از روز یکشنبه مورخ 11/12/98 تا روز سه شنبه مورخ 13/12/98 با مراجعه به سامانه ثبت نام نسبت به چاپ و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

✔آزمون مشاغل کارشناسی روز پنج شنبه 15/12/98 و مشاغل اپراتوری روز جمعه 16/12/98 برگزار خواهد‌ شد.

✔محل برگزاری آزمون شهر اصفهان و زمان و محل دقیق آن در کارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد.

  • همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار يا کارت ملي و کارت ورود به جلسه در روز آزمون الزامي مي‌باشد.

تذکر مهم:

با توجه به اینکه کلیه اطلاع رسانی های آزمون از طریق سامانه ثبت نام انجام خواهد شد لذا داوطلبان مي بايست در طول فرآيند جذب، جهت آگاهي از اطلاعيه ها و نتايج مراحل مختلف و تغییرات احتمالی، بصورت مستمر به سامانه فوق مراجعه نمايند و عدم اطلاع داوطلب از نتایج مراحل، جزئيات یا تغییرات احتمالی آزمون، موجب هيچ گونه حقي براي وي نمي گردد.

چ)   مفاد آزمون کتبي: 

آزمون کتبی شامل آزمون علمي مبتنی بر سؤالات چهار گزینه ای با احتساب نمره منفی مي باشد، سؤالات علمي با توجه به هر گروه امتحانی و رشته هاي مورد نياز طراحي شده و مفاد آزمون کتبی (دانشی) شامل سه بخش طبق موارد جدول شماره (2) می باشد:




دانلود اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای مشاغل اپراتوری و کارشناسی سال 1398 به صورت یکجا

بر روی تصویر زیر کلیک کنید
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد