hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > عصبانیت عجیب روزنامه اصولگرا از سفیر انگلیس؛ مستحق جمع‌آوری صدقه است/ توئیت برای بیچارگانی است که دستشان از قدرت کوتاه است

عصبانیت عجیب روزنامه اصولگرا از سفیر انگلیس؛ مستحق جمع‌آوری صدقه است/ توئیت برای بیچارگانی است که دستشان از قدرت کوتاه است

روزنامه جوان نوشت: سایمون- مأمور لمپن توئیترباز لندنی- مستحق ترحم و جمع‌آوری صدقه است؟! چون او در سال ۲۰۲۳ راه دیگری برای اینکه نشان دهد در ایران است ندارد!

روزنامه جوان از توئیت اخیر سفیر انگلیس در لندن در روز خبرنگار عصبانی شده و او را مستحق جمع‌آوری صدقه دانسته است!

به گزارش جوان، چرا سایمون- مأمور لمپن توئیترباز لندنی- مستحق ترحم و جمع‌آوری صدقه است؟! چون او در سال ۲۰۲۳ راه دیگری برای اینکه نشان دهد در ایران است ندارد! او می‌داند که با یک توئیت مداخله‌گرانه، هم در رسانه‌ها بر سر زبان می‌افتد و هم به وزارت‌خارجه ایران احضار می‌شود و خبرش می‌پیچد که او هم مأموری است که به ایران فرستاده شده است. بنابراین «توئیت‌می‌زنم، پس هستم!»

این روزنامه در ادامه نوشته است: نظیر این توئیت سایمون را هرکسی می‌تواند بنویسد. اصلاً توئیت را گذاشته‌اند برای بیچارگانی که دست‌شان از دار دنیا و قدرت کوتاه است. الان، هم بقال سرکوچه، هم ننه فلانی می‌توانند عین همین توئیت را بزنند، فرق توئیت سایمون لندنی باید آن باشد که پشتوانه قدرت داشته باشد. یعنی نیم ساعت بعد از آن توئیت، بازداشتی‌های مورد اشاره آزاد شوند.

جوان در پایان تاکید کرده است: با‌این‌حال، اینکه سایمون لمپن توئیترباز مستحق ترحم است، از وظیفه وزارت خارجه کم نمی‌کند. همچنان که توئیت ننه فلانی را جواب می‌دهیم یا پرونده قضایی برای توئیت فلان سلبریتی بی‌منطق تشکیل می‌شود، جواب سایمون را هم باید داد، به روش دیپلماتیک و مرسوم.

 

منبع: etemadonline-626912

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد