hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > واحدهای تولیدی نباید تعطیل شوند

واحدهای تولیدی نباید تعطیل شوند

تالش- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر برخی مسائل از رونق بیفتد.

به گزارش خبرنگار مهر، صولت مرتضوی امروز پنجشنبه در بازدید از شرکت چوکای تالش و نشست با مدیران این مجموعه، اظهار کرد: چوکا باید به روزهای اوج خود برگردد و این مهم با تلاش، همدلی و همراهی تحقق می‌پذیرد.

وی با اشاره به ظرفیت مغفول مانده صنایع چوب و کاغذ چوکا افزود: استفاده از تمام ظرفیت این کارخانه در راستای اشتغال و تولید باید مورد توجه قرار گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مشکلات حقوقی این مجموعه حل و فصل شود، گفت: هیچ مجموعه‌ای تولیدی نباید به خاطر برخی مشکلات و مسائل جزئی از رونق بیفتد و تعطیل شود.

مرتضوی با بیان اینکه املاک متصرفی چوکا تعیین تکلیف شود، اضافه کرد: در نشستی با محوریت استاندار و رئیس کل دادگستری گیلان مسئله املاک متصرفی این مجموعه حل و فصل شود.

وی از تشکیل کارگروه حفاظت و صیانت از اموال چوکا در گیلان خبر داد و افزود: این کارگروه باید چالش‌های پیش روی این مجموعه مورد بررسی قرار دهد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه عایدات مولدسازی این مجموعه در تالش هزینه می‌شود، گفت: چوکا متعلق به گیلان و شهرستان تالش است و باید برای این منطقه منتفع باشد.

مرتضوی از اجرای کشت قراردادی با کشاورز در راستای زراعت چوب خبر داد و اضافه کرد: کشت قراردادی با کشاورزان زراعت چوب در راستای تأمین مواد اولیه انجام شود.

وی با اشاره به فرصت شش ماه به این مجموعه از سوی دستگاه‌های خدمات رسان در پرداخت معوقات افزود: بعد از گذشت فرصت شش ماهه، تمامی معوقات به صورت تقسیط پرداخت شود.

چوکا برند کشور و گیلان است

«اسدالله عباسی» استاندار گیلان در هم در این نشست، اظهار کرد: تمام امکانات و اعتبارات برای راه اندازی مجدد مجموعه چوکا بسیج می‌شود.

وی با بیان اینکه چوکا برند کشور و گیلان است، افزود: فعالیت این مجموعه با ظرفیت کامل منجر به اشتغالزایی می‌شود.

استاندار گیلان با انتقاد از زیان ده بودن صنایع چوب و کاغذ ایران بیان کرد: این مجموعه ظرفیت ارزشمندی دارد و باید به گونه‌ای عمل و مدیریت شود که زیان ده نباشد.

عباسی با بیان اینکه از تصمیم گیری های اشتباه گذشته نسبت به این مجموعه باید درس گرفت، گفت: تصمیم گیری برای احیای مجدد چوکا با رعایت همه جوانب مورد تاکید است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های زراعت چوب در گیلان، افزود: ظرفیت عظیم زراعت چوب گیلان می‌تواند در خدمت چوکا قرار گیرد.

منبع: mehrnews-5858444

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد