hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > رشد ۱۰ درصدی تولید و اشتغال در کشور

رشد ۱۰ درصدی تولید و اشتغال در کشور

رشت - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد ۱۰ درصدی تولید و اشتغال در کشور خبر داد و گفت: گیلان در زمینه دامداری مستعد است.

به گزارش خبرنگار مهر، صولت مرتضوی صبح پنج شنبه در حاشیه سفرش به گیلان در بازدید از واحد صنعتی در رشت، اظهار کرد: سیاست‌های دولت سیزدهم بر مبنای شعار سال یعنی رشد تولید و مهار تورم طراحی و برنامه ریزی شده و در این مسیر پرشتاب در حرکت هستیم.

وی از رشد ۱۰ درصدی تولید و اشتغال خبر داد و افزود: سیاست گذاری مجموعه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مسیر اشتغال و تولید، رشد ۱۰ درصدی پیش بینی شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در بخش تأمین شیر و فرآورده‌های لبنی حرف برای گفتن داریم‌، گفت: طرح توسعه مجموعه دامداری‌ها در راستی تقویت این صنعت مهم و اثرگذار در جامعه در دستور کار قرار دارد.

مرتضوی با اشاره به ظرفیت خوبی گیلان در حوزه تولید شیر و فرآورده‌های لبنی و گوشتی بیان کرد: موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی گیلان فرصت خوبی را برای توسعه دامداری فراهم کرده است.

وی از افزایش سه برابری دام مولد در مجموعه کشت و صنعت پگاه گیلان خبر داد و افزود: مجموعه کشت و صنعت پگاه دارای زنجیره ارزش بالایی از تولید به مصرف بوده و بر اساس برنامه ریزی این مجموعه به ظرفیت تولید حدود ۶۰ تن برسد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم کارسازی دامداری‌های کوچک مقیاس در گیلان، بیان کرد: بسترسازی ایجاد دامداری‌های کوچک مقیاس در راستای اشتغال زایی و همچنین تأمین فرآورده‌های لبنی و گوشتی بسیار اهمیت دارد.

منبع: mehrnews-5858202

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد