hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > دولت افزایش قیمت آرد و بنزین را تکذیب کرده بود اما نان گران شد!؛ بنزین هم گران می‌شود؟

دولت افزایش قیمت آرد و بنزین را تکذیب کرده بود اما نان گران شد!؛ بنزین هم گران می‌شود؟

روزنامه هم میهن نوشت: محمد حسینی، معاون پارلمانی دولت سیزدهم اول خردادماه با صراحت اعلام کرد: «بنزین و آرد گران نخواهد شد». اما در آغاز سومین سال استقرار دولت سیزدهم، قیمت نان گران شد و نکته جالب اینجا بود که مسئولان مدام این گرانی را تکذیب کردند.

روزنامه هم میهن گزارشی از افزایش قیمت نان در کشور دارد و به انتقاد از شفاف نبودن دولت در این زمینه پرداخته است.

به گزارش هم میهن، قرار بود قیمت نان و بنزین افزایش نیابد اما در یک هفته اخیر قیمت نان بدون هیچ اطلاع قبلی از سوی مسئولان و حتی در فضای تکذیب‌های متعدد افزایش یافت. گفته می‌شود قیمت نان در ۱۳ استان افزایش یافته است و اگر بخواهیم به اظهارات سخنگوی دولت اشاره کنیم باید به جای افزایش، بگوییم «متناسب‌سازی» شده است.

این روزنامه در ادامه نوشته است: این در حالی است که قیمت نان به واسطه اختیارات محول‌شده به استانداران و براساس بخشنامه دولت در حال افزایش است و به گفته وزیر اقتصاد به‌زودی وزیر کشور درباره این موضوع و جزئیات آن اطلاع‌رسانی خواهد کرد. البته اگرچه امروز مسئولان و مراجع تصمیم‌گیر درباره افزایش نان اظهارنظر صریحی ندارند اما قرار است در آخر مردادماه این اطلاع‌رسانی انجام شود.

هم میهن در بخش دیگری از این گزارش نوشته است: دولت سیزدهم سال گذشته قیمت آرد را افزایش داد و امسال نیز قیمت نان را. در این میان شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت بنزین نیز زمزمه می‌شود البته محمد حسینی، معاون پارلمانی دولت سیزدهم اول خردادماه درباره این موارد با صراحت اعلام کرد: «بنزین و آرد گران نخواهد شد». اما در آغاز سومین سال استقرار دولت سیزدهم، قیمت نان گران شد و نکته جالب اینجا بود که مسئولان مدام این گرانی را تکذیب کردند.

 


 

منبع: etemadonline-626915

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد