درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

کد: 232658 | 19 مرداد 1402 ساعت 10:11

احیاء و مرمت ۸۶۰۰۰ متر مکعب بندسار در ۶ روستای شهرستان دشتیاری

مدیر جهادکشاورزی شهرستان دشتیاری گفت: ازابتدای امسال و باهدف کنترل سیلاب‌ها و جلوگیری از فرسایش خاک با سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیارد ریالی در روستاهای ریمدان، کلرایی نگور، شهبیک زهی، بل دادرحمان و کرگی در سطح ۸۶۰۰۰ متر مکعب عملیات احیاء و مرمت بندسار شهرستان در حال اجراست.
احیاء و مرمت ۸۶۰۰۰ متر مکعب بندسار در ۶ روستای شهرستان دشتیاری


 به گزارش رویداد ایران - منصور رئیسی  با اشاره به اهمیت بندسارها در مناطق روستایی اظهار کرد: کشاورزان پس از آبگیری بندسار با کشت محصولاتی نظیر ماش دشتیاری، ذرت علوفه ای و صیفی جات، ضمن تولید محصولات کشاورزی بخش عمده ای از علوفه تازه دام های خود را تأمین می کنند.

وی تصریح کرد: احداث بند سار متکی به دانش بومی است که با ایجاد شغل و درآمد کافی نقش مهمی در ماندگاری روستائیان در روستا را دارد.



عکس خوانده نمی‌شود