hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > کنعانی‌زادگان: به عشق کسانی به پرسپولیس آمدم که امروز نبودند

کنعانی‌زادگان: به عشق کسانی به پرسپولیس آمدم که امروز نبودند

محمد حسین کنعانی زادگان بازیکن پرسپولیس بعد از بازی با آلومینیوم اراک درباره حضور نداشتن هواداران پرسپولیس در ورزشگاه گفت: 80 درصد آمدنم به پرسپولیس هواداران این تیم بودند که امروز در ورزشگاه حضور نداشتند.

به گزارش آرمان ملی آنلاین، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم پرسپولیس پس از برد یک بر صفر مقایل آلومینیوم گفت: شروع لیگ همیشه سخت است و هنوز آن هماهنگی لازم میان بازیکنان وجود ندارد تا نفرات یکدیگر را خوب بشناسند. البته خوشبختانه شاکله اصلی پرسپولیس حفظ شده و تنها چند بازیکن اضافه شده‌اند. خداراشکر سه امتیاز را گرفتیم و امیدوارم این بردها را ادامه دهیم و با کلین‌شیت (بدون دریافت گل) پیش برویم.

۸۰ درصد دلیلم برای آمدن به پرسپولیس هواداران بودند

او درباره بدون تماشاگر برگزار شدن بازی نیز اظهار کرد: امروز خیلی دوست داشتم هوادار بیاید و ۸۰ درصد آمدنم بخاطر هواداران بود.‌ امیدوارم مسئولان فکری کنند تا هوداران بیایند. اگر شده بازی را در مشهد بگذارید تا هواداران بیایند. هواداران همیشه پشت ما بوده‌اند.

کنعانی‌زادگان درباره صحبت‌های خود با بیرانوند در وسط بازی نیز گفت: من و علی همیشه به هم روحیه می‌دهیم، چه در تیم ملی و چه الان در تیم پرسپولیس. امیدورام همه موفق شوند.

 

منبع: armanmeli-1064381

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد