hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > رئیس موسسه خیریه دارالاکرام از دفتر هلدینگ رستار ایرانیان بازدید کرد

به مناسبت روز خبرنگار انجام شد

رئیس موسسه خیریه دارالاکرام از دفتر هلدینگ رستار ایرانیان بازدید کرد

رئیس موسسه خیریه دارالاکرام در قم ضمن بازدید از دفتر هلدینگ رستار ایرانیان که به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت از مدیران رسانه های این مجموعه که شامل«روزنامه های سراسری هم میهن،جمله، رویداد امروز،تلاش ملی ،عصر توسعه و پایگاه های خبری آستان بهارستان، رویداد ایران و قم گویا و هم چنین کانال های خبری ایران تایمز و قم 24» می شدند تجلیل و تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران، منوچهر دهشیری مدیر موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل (ع) در قم به مناسبت روزخبرنگار از دفتر هلدینگ رسانه ای شعبه قم بازدید و با مدیران رسانه های این مجموعه که شامل«روزنامه های سراسری هم میهن،جمله، رویداد امروز،تلاش ملی ،عصر توسعه و پایگاه های خبری آستان بهارستان، رویداد ایران و قم گویا و هم چنین کانال های خبری ایران تایمز و قم 24 » به گفت و گو پرداخت.


در ادامه این دیدار صمیمی مدیر موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل در قم گفت: این موسسه خیریه در سراسر کشور 23 شعبه فعال دارد و از دانش آموزان بی بضاعت که از تحصیل بازمانده اند به صورت جدی حمایت می کند.


 

وی با تاکید براینکه رسالت این موسسه خیریه برپایه حمایت از کودکان نیازمند است، تصریح کرد: کودکانی که به دلیل فقر خانواده از تحصیل بازمانده اند زیر پوشش این موسسه قرار می گیرند و متناسب با پیشرفت تحصیلی از این موسسه حقوق دریافت می کنند.

دهشیری با بیان اینکه بیش از 7 هزار و 500 دانش آموز در سراسر کشور از خدمات موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل (ع) خدمات دریافت می کنند،خاطرنشان کرد: از نیکوکاران دعوت می شود که دست یاری این موسسه را به نیکی بفشارند و این موسسه خیریه را در تامین وسایل و لوازم تحصیلی دانش آموزان همراهی کنند.



خبرنگار: سید امیر حسین هاشمیان


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد